13 grudnia 2012

Golden Rose Lipstick nr 113

Nadszedł czas na prezentację mojej najnowszej pomadkowej miłości;-) Jest nią szminka Golden Rose nr 113.




Ma ona idealny śliwkowo-różowy kolor. Nada charakteru każdemu makijażowi;-)


Ma bardzo dobrą pigmentację, kolor jest intensywny.



Pomadka świetnie rozprowadza się na ustach. Daje ładne wykończenie. Nie znika z ust, nie rozmazuje się mimo swojej kremowej konsystencji. Same plusy - uwielbiam pomadki GR;-)


A tak prezentuje się z klasyczną kreseczką, w moim przypadku w makijażu dziennym;-)

Lubicie takie intensywne kolory pomadek?;-) 

53 komentarze:

  1. Prześliczny kolor! Ostatnio przyglądałam się pomadkom GR, ale jakoś żadna mnie nie nakłoniła do zakupu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty! Mnie zawsze jakiś kolor skusi, już mam kilka upatrzonych:D

      Usuń
  2. też am pomadkę z GR i jestem z niej zadowolona bardzo :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor :). Ale ja w takich czuję się nieswojo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor ;) bardzo do Ciebie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna pomadka i piękne usta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog...
    Dołączam do obserwatorów, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubię takich kolorów na sobie :)
    ale Twoje usta z tą pomadką ... wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna pomadka, piękne usta i piękna Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie sie komponuje z makijażem.
    Genialny kolor - bardzo do ciebie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow świetnie ta pomadka na Tobie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  12. pasuje Ci ten kolor!:)
    podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie Ci w tym kolorze bo w ogóle masz taką zdecydowaną urodę pani Zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci chyba w każdym kolorku :D ja nie używam aż tak intensywnych bo moje usta nie są idealne i nie chce ich podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i kolejną piękną pomadkę pokazujesz:D Miałam ochotę je zamówić jak był DDD, ale bałam się w ciemno muszę znaleźć stacjonarnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zaskoczona jakością tej pomadki , piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki ładny kolorek, elegancki deising. Bardzo ładnie ci w niej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz z tą pomadką na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygląda na ustach, jednak dla mnie to za odważny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na takich pięknych ustach kolor wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie Ci pasuje ten kolor! Szkoda,że mi w takich kolorach nie bardzo do twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Na ustach wygląda dużo lepiej niż w opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się:)! jak zobaczyłam jej zdjęcie to pomyślałam, że pewnie na ustach daje taki kolor, że strach się bać;) a tutaj całkiem przyjemnie wygląda:)

      Usuń
  23. Piękny odcień, do twarzy Ci w nim!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. szukałam kiedyś takiego odcienia! chociaż nie wiem czy byłoby mi w takim dobrze.. ale ty prezentujesz się w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda super, dobrze wiedzieć, że pomadki GR są dobrej jakości, bo jeszcze żadnej nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczny kolor choc nie kazdemu by pasowal .
    Nie probowalam jeszcze pomadek z GR ,ostatnio za to testuje VIpere i Eseence i jestem milo zaskoczona nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uaaa jaki odważny kolor ;) Hm, nie wiem czy bym się na taki zdecydowała. Na Twoich ustach wygląda fajnie! ;)

    Ja również obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor zupełnie nie mój, ale jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tą pomadkę i uwielbiam ją:) noszę mimo iż nie powinnam - mam wąskie usta. :)

    Zapraszam na moje poniedziałkowe akcje!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja myslalam,ze to bedzie jakis nudziak albo cos a tu taka intensywnosc!!! super jest ten kolor! bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. this lipstick seems amazing :)
    great post!

    http://bubblemylicorice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie bardzo ładny odcień na ustach ! Mogę zapytać jaki fluid masz na twarzy ?

    OdpowiedzUsuń
  33. ja bardzo lubię takie intensywne kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Również uwielbiam szminki GR, mam już ich chyba z 11, ale mam jeszcze kilka kolorków, które na dniach muszę zakupić :) Szminek nigdy za wiele :)A kolorek 113 pięknie się prezentuje na ustach :) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...