23 stycznia 2013

FEG Eyelash Enhancer - efekty po dwóch miesiącach kuracji

Upłynęły dwa miesiące mojej kuracji odżywką do rzęs FEG Eyelash Enhancer, o której więcej informacji możecie znaleźć w poprzedniej notce na jej temat - klik. W ten chwili jestem w połowie kuracji, cała potrwa 4 miesiące, bo na tyle też mają wystarczyć 3 ml produktu. Pomyślałam, że najpierw pokażę Wam efekty, a później dodam troszkę odnośnie samego użytkowania odżywki;-)


Zdjęcia niestety są robione w nieco innym świetle, ale myślę, że efekty są wciąż widoczne. Ja zauważyłam przede wszystkim wydłużenie rzęs. Nie mierzyłam ich co do milimetra, ale różnica jest wyraźnie widoczna. Do tego stały się one grubsze, gęstsze i bardziej wytrzymałe. Czasami zdarzy się, że jakaś pojedyncza rzęsa mi wypadnie, ale naprawdę bardzo rzadko.




Sama aplikacja odżywki jest bardzo prosta. Nakładamy ją codziennie na górną linię rzęs. Ma ona wodnistą konsystencję, ale szybko się wchłania. Cieniutki pędzelek pozwala na dokładną aplikację. Ja stosuję ją codziennie wieczorem, po demakijażu. Trzeba pamiętać o systematyczności, ale dla mnie po pewnym czasie nakładanie jej codziennie stało się nawykiem;-)

Pierwsze efekty zaczęłam zauważać po około miesiącu stosowania odżywki, ale ciężko było mi je jeszcze wtedy uchwycić na zdjęciach.  Nie mogę się doczekać wyników po kolejnych dwóch miesiącach! Odżywka dostępna jest w gabinetach dermatologii estetycznej, wybranych salonach kosmetycznych oraz w sklepie internetowym: www.rdpharma-sklep.pl.

Co sądzicie o efektach? Cena odżywki jest dość wysoka, bo wynosi aż 280 zł (podobna cena do zabiegu przedłużania rzęs w salonie kosmetycznym). Warto czy nie?;-)

46 komentarzy:

  1. No no no!
    Ewidentnie widać efekty, może i ja powinnam spróbować, żeby podreperować trochę moje rzęsy.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt! Na pewno bardziej się opłaca zainwestować w odżywkę niż w paskudne sztuczne rzęsy powodujące efekt ciężkiej powieki (raz sobie zrobiłam i żałowałam, na dodatek były niewygodne, nie mogłam się doczekać aż powypadają)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko fajnie, ale jak na moją kieszeń to troszkę drogo... ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękne rzęsy, widać efekty, widać! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja potwierdzam, że widać efekt mega! :)) może drogo, ale warto, przedłużenie rzęs jest raz na miesiąc i kiedy już je całkiem zdejmiemy stan naszych naturalnych nie jest najlepszy, a tu mamy swoje zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście efekt jest zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo zagęsciły Ci się rzęsy, super! czy wiesz coś o tym czy efekt utrzyma się po zakończeniu używania odżywki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Swoje rzęsy masz bardzo ładne, ale widać że odżywka jest wzmocniła i zagęściła, :)
    Chciałabym spróbować, jednak jak dla mnie- za drogo. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wydalabym tyle na odzywke, bo rzesy mam w miare dlugie i geste:) Ale Tobie stanowczo sie przysluzyla, mi najbardziej w oczy rzuca sie zageszczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest różnica, niewielka w porównaniu do ceny, ale jest ;)
    najważniejsze, żeby później nie przerwać kuracji, bo rzęsy jak wiemy mają swoją żywotność
    ja używam Revitacell ;) połowe tańsza i efekty widać... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow efekt jest rewelacyjny już teraz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt na pewno wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt jest świetny! Gołym okiem widać jak bardzo wzmocniły Ci się rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie ta cena ;P jednak wolę kępki ...

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawda wydłużenie i gęstość, efekt niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  16. widać efekty, ale niestety cena zwala z nóg:D

    OdpowiedzUsuń
  17. widać efekt, poprawa niesamowita :) ale cena...... ojej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Eefekt rzeczywiście powala, ale cena nie jest sympatyczna :/. Ciekawe jak długo takie piękne rzęsy Ci się "utrzymają" ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt niesamowity, ale cena... hmmm. Chyba wolałabym zainwestować w dobrą mascarę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie wierzylam w takie 'cuda' ale teraz to musze to kupic!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać efekty gołym okiem- przy nasadzie rzęsy są o wiele gęściejsze!
    Ale ta cena... :P Ciekawe jak to się ma do revitacell, tam również jest podobne serum:)

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiscie efekt jest juz widoczny,pieknie sie blyszcza i wydaja sie gesciejsze.jednak za taka cene,to nie dla mnie te cudo :/

    zostalas nominowana i otagowana w konkursie,wiecej na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  23. efekt rewelacyjny ! ale 280zł... Łoooooooooooo .... na pewno nie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. WoW! Rzęsy wydają się być grubsze i gęstsze. Niesamowity efekt, ale ta cena:/

    OdpowiedzUsuń
  25. Różnica rzeczywiście jest widoczna. :) Ale za 280zł wolę kupić zdecydowanie co innego i mieć krótsze rzęsy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekty są, ale nie dałabym takiej kwoty. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczę!

    To działa!

    To już drugi blog, na którym widzę takie spektakularne efekty i jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście, że efekt jest widoczny!
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekty są zdumiewające, masz teraz rzęsy jak firaneczki :D cena trochę zwala z nóg, ale jak widać - warto :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widać zmianę :) Czekamy na następną aktualizację :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sprowadzam ją ze stanów za 160zł... Wydaje mi się, że po miesiącu miałam wydłużone bardziej. Jestem z niej bardzo zadwolona. Jeśli się znajdzie jakaś chętna zapraszam - odsprzedam. magdah8@o2.pl
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  32. http://okazik.pl/deal/109-z%C5%82-zamiast-260-z%C5%82-za-serum-feg-eyelash-enhancer-stymuluj%C4%85ce-wzrost-rz%C4%99s.-naturalne-rz%C4%99sy-w



    okazja dziewczyny zobaczcie same

    OdpowiedzUsuń
  33. o, Ty też "Zafegowana" ;D

    ale u Ciebie efekty są lepsze... świetna różnica!! :) Ja mam chwilową czkawkę w pomiarach z powodu "łysienia wiosennego", ale o tym wkrótce u mnie w notce :) widziałam, że mnie śledzisz, więc mam nadzieję, wpadniesz ocenić moje efekty zwoim zafegowanym okiem :)

    pozdrawiam serdecznie, Cholera Naczelna / 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też zaczęłam stosować i wprawdzie po 2 tygodniach nie widzę efektów, ale czekam z niecierpliwością, kupiłam FEG za 99 złotych na gruponie, ale bardzo długo czekałam na przesyłkę, myślałam, że mnie oszukali.

    OdpowiedzUsuń
  35. Te na gruponie to jest podróbka, o czym informuje polski dystrybutor.
    Jeśli już to lepiej nabyć sobie na ebayu.

    OdpowiedzUsuń
  36. a czy ktos sie orienuje czy te na allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=3325583741&utm_source=okazje-allegro&utm_label=section1968&utm_offer_id=78272 o tez podrobka ??? bo cena chyba za mala.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. No no no efekt super, właśnie siedzę i czytam o tej odżywce, bo chciałam kupić jakąś (kolejną) niektórzy naprawdę ją zachwalają. U Ciebie widać zadziałała. Tylko myślę nad ceną bo widziałam już od 50 zł są na necie w różnych sklepach, czyżby były podróby?
    Pozdrawiam zapraszam do mnie http://claudi-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. chyba zacznę oszczędzać na tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...