14 stycznia 2013

Fennel, peeling do ciała o zapachu ciasteczek z czekoladą

Produkty Fennel już od dawna mnie kusiły i przyznam, że głównie swoimi zapachami;-) W prawie każdej recenzji, którą czytałam, było chociaż kilka słów o zapachu, najczęściej o jego pozytywnym aspekcie. A ja kosmetyki o intensywnych aromatach uwielbiam! Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki uprzejmości firmy Fennel, miałam okazję testować peeling do ciała o zapachu ciasteczek z czekoladą.




Opakowanie peelingu na pierwsze rzut oka bardzo mi się spodobało, bo jest nietypowe i wyróżnia się na przestrzeni zwyczajnych okrągłych opakowań produktów dostępnych na rynku. Jednak moja radość trwała do pierwszego użycia produktu, bo okazało się, że opakowanie to jest nieco nieporęczne, ciężko je zakręcić na szybko. Także opakowanie oceniam wizualnie na plus, ale praktycznie niestety wypada na minus. 

Zapach peelingu jest po prostu cudowny! Dla mnie pachnie dokładnie jak czekoladowe ciasteczka. Nie mogę mu nic zarzucić. Jest słodki, ale nieprzesadnie, nie wyczuwam w nim chemii.



Peeling ma dość tłustą i gładką konsystencję. Łatwo się rozprowadza - niczym wartościowe masełko do ciała. Drobinki są średniej wielkości, ale pozwalają wykonać dokładny masaż i dobrze złuszczają martwy naskórek. 


Peeling zawiera olejek ze słodkich migdałów. Po jego zastosowaniu skóra jest odżywiona i naprawdę nawilżona. Zostaje na niej delikatna tłusta warstewka, która powoli się wchłania. Wprawdzie zawiera parafinę, ale nie pozostawia ona po sobie tego nieprzyjemnego uczucia oblepienia skóry. Niestety drobinki to głównie sól, ale ja i tak jestem zadowolona z ich działania.

Peeling u mnie sprawdził się cudownie i z pewnością do niego wrócę;-) Za około 35 zł otrzymujemy 300 g produktu. Tutaj lista sklepów internetowych, w których dostępne są kosmetyki Fennel.

A Wy znacie kosmetyki Fennel?;-)

31 komentarzy:

  1. zemdliło mnie przy drugim użyciu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam. Ale polubili byśmy się, bo uwielbiam słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. po nałożeniu na ciało jak dla mnie śmierdzi jak mokry pies;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarz roku :D ja nie uzywalam ich kosmetykow :)

      Usuń
    2. Haha, zdecydowanie komentarz roku;P
      Racja Pielęgnacja - może trafił Ci się przeterminowany kosmetyk, bo mój pachnie w opakowaniu i na skórze tak samo;-)

      Usuń
  4. Zjadłabym ciasteczko z czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych kosmetykow, ale zapach musi byc nieziemski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można je kupić bo chyba coś mi umknęło ??

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli faktycznie pachnie jak ciasteczka to muszę go mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaaak! Zapach jest cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś odebrałam paczkę od firmy, miałam w niej dwa masła - jestem ciekawa jak się sprawdzą ale pachną cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi być cudowny <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam jogurt o tym zapachu tej firmy, ale za słodko jak dla mnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm zapach pewnie cudownyy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. UWIELBIAM ZAPACH CZEKOLADY,WIEC PRODUKT NA PEWNO PRZYPADL BY MI DO GUSTU.NIE NAPISALAS CZY JEST TO SLABY CZY MOCNY PEELING.

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA MOJEGO BLOGA,NOWE RECENZJE KOSMETYCZNE

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach musi mieć obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takie zapachy , nie miałam tego peelingu a szkoda bo wydaje sie być genialnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten peeling, zapach cudowny ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie czeka w kolejce do testów balsam do ciała Fennel, nie mogę się doczekać ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. I would buy just for the smell of it :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam kosmetyków Fennel ale ten chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zimą uwielbiam wszelkie "smaczne zapachy" - zwłaszcza te czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam masło do ciała tej firmy, ale jeszcze musi poczekać w kolejce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...