12 stycznia 2013

W roli głównej Kobo Celebrity Lips nr 304 Catwalk Red

Uwielbiam pomadki Kobo z serii Celebrity Lips i niesamowicie ubolewam, że była to limitka. Odcień nr 304 Catwalk Red na ustach prezentuje się tak:


Jest to odcień dość głębokiej czerwieni, wpada delikatnie w winny kolor.


Do tak intensywnych ust postawiłam na raczej delikatny makijaż oka. Użyłam złotego cienia z paletki Sleek Storm oraz czarnego żelowego eyelinera Essence.


Makijaż wydaje mi się nieco świąteczny;-) A całość wyglądała tak:


Pomadki Kobo od czasu do czasu pojawiają się na Allegro. Warto się za nimi rozejrzeć, bo dają cudowny efekt i długo trzymają się na ustach. 

A Wy jakie szminki lubicie najbardziej?:)

49 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest piękny, a Twoje usta ideale! : o

    OdpowiedzUsuń
  3. boski make-up *_____________*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie tak kobieco i dojrzale

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieć taki ładny kształt ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny odcień pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kreska jak zwykle i najlepsza pomadka!

    OdpowiedzUsuń
  8. W swoim make-upie nie przepadam za czerwonymi ustami, mam wrażenie, że wyglądają na mojej twarzy nieco agresywnie. Stawiam raczej na kolory zbliżone do naturalnego koloru moich ust ;).
    Za to u Ciebie ta czerwień wygląda bardzo elegancko i z klasą. Dla mnie ten makijaż nie wygląda jak "świąteczny", ale raczej wieczorowy ;D!
    pozdrawiam

    izabudza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor na pięknych ustach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedną pomadkę Kobo (fioletową) i bardzo polubiłam jej konsystecję :)
    Ogólnie czerwone usta uwielbiam, więc Twój makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba.
    Zwłaszcza oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny makijaz naprawde,chyba masz jakis fajny podklad z tego co widze:D musze sie rozejrzec za tymi pomadkami kobo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, piękny kolor! Ja oczywiście na limitkę się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka pomadek z tej serii są fenomenalne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fantastycznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem, kreska wydaje mi się za mocna do takiego koloru ust ... :/ ale co nie zmienia faktu, że szminka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Ci z takim makijażem ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dobry makijaż, usta dodają wyrazu całości. Ciekawy blog także będę zaglądała, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten luk, bardzo podobna jesteś, jak dla mnie, do Marianny z Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Pomadka ma niezwykle wyrazisty kolor!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Extra make-up. Aaa usta powalające. Taki kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor ust :) Muszę zakupić tą szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your pics!! I am sure you'll be loved by many on world's 1st eyewear styling community —— plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Subtelne oczka i wyraziste usta:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaaaka Ty jesteś śliczna ;O *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje usta wyglądają rewelacyjnie w tej szmince!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż :) masz niesamowity kolor oczu :p
    zapraszam do mnie http://rockglosss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna szminka, a makijaż bombowy! Wyglądasz ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie ci wyszedl ten makijaz oczko bomba a szmika kolor piekny ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. super szminka, super oczka, i super pasuje Ci taki makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię tego typu makijaże, a szczególnie czerwone usta- wygląda to mega kobieco!
    bardzo ci w nim do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna szminka... Nigdy bym się nie spodziewała, że Kobo robi takie piękności. Ja jakoś oddałam swoje serce dla Catrice i Lancome:) Dwie marki które ja polecam. Pomadka nałożona z opakowania czy pędzelkiem?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) http://divasloungepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. masz prześliczne oczy. I rzęsy również :P
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Limitka? Aaaaa, to dlatego nie mogłam znaleźć wczoraj Celebrity Lips w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...