16 lutego 2013

DAX Perfecta, maseczka głęboko nawilżająca na twarz, szyję i dekolt, sok aloesowy + kwiat pomarańczy

Moja miłość do maseczek wciąż trwa i postanowiłam pokazać Wam dziś mojego ulubieńca, który towarzyszy mi już od kilku lat;-) Jest nim Maseczka głęboko nawilżająca z sokiem aloesowym i kwiatem pomarańczy z DAXa. Przeznaczona do cery odwodnionej i zmęczonej, ale na mojej mieszanej także dobrze się sprawdza;-) O wersji odżywczej tej maseczki możecie przeczytać tutaj.



Intensywnie nawilżająca maseczka polecana po 25. roku życia, do pielęgnacji wszystkich typów cery, a w szczególności odwodnionej, zmęczonej, o szarym kolorycie. Zawiera wyciąg z peruwiańskiego drzewa TARA, który wraz z czystym sokiem aloesowym gwarantuje głębokie i długotrwałe nawilżanie skóry. Esencja z kwiatu pomarańczy łagodzi podrażnienia, a kompleks witamin i aminokwasów odżywia komórki. Dzięki zawartości lipidów zbożowych maseczka znakomicie regeneruje skórę przywracając jej gładkość i wypoczęty wygląd. 

Jedna saszetka wystarcza mi na dwa użycia. Nakładam maseczkę najczęściej wieczorem, pozostawiam na skórze przez około 20 minut i nadmiar usuwam wacikiem kosmetycznym. Delikatną warstewkę, która po niej zostaje zostawiam na noc jako krem. Jeśli natomiast muszę zmyć maseczkę w całości, bo stosuję ją np. rano, to używam w tym celu albo płatka kosmetycznego z płynem micelarnym albo gąbeczki Calypso. Gdy maseczka częściowo się wchłonie, ciężko usunąć ją samą wodą.
Maseczka dobrze nawilża skórę i łagodzi podrażnienia.


Ma kremową i dość lekką konsystencję. Sama maseczka jest bardzo delikatna, nie podrażnia, nie szczypie.

Ja osobiście bardzo lubię zapach tej maseczki i zdecydowanie uprzyjemnia on jej stosowanie;-)

Znacie, lubicie?;-)

38 komentarzy:

  1. Nie znam, ale może być ciekawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nigdzie tej nawilżającej wersji znaleźć nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam i polubiłam:) Maseczki z perfecty ogólnie mi służą, do tego mają dobrą cene:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ogólnie te maseczki Perfecty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i czeka na swoją kolej :) Miałam ją dzisiaj nawet w ręce, ale stwierdziłam, że najpierw wykorzystam to, co było w łazienkowej szafce :) Aloesową będę testować w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wreszcie ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta i ta ze słodkich migdałów są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię tą maseczkę, ogólnie maseczki z perfecty są całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam, używam maseczek z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo lubię saszetkowce z daxa :) maseczka kuuusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie do niej wracac :) akutalnie mam z zielona glinka z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej nie probowalam ,ale lubie ta odzywcza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam peelingi z Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię maseczki z Perfecty ale tej jeszcze nie używałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. znam,stosowalam.ja nie zmwam tylko wklepuje reszte jako krem

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam nigdy maseczek z tej serii, ale ponoć są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jedna z moich ulubionych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ją w próbkach i naprawde mi pomaga ;) fajna, delikatna i łagodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię tę maseczkę. Fajna też jest z tej serii, ale odżywcza (bodajże z miodem) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet lubię tą maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej maseczki jeszcze nigdy nie miałam, lubię wygładzającą z kwasami AHA. Na mnie działa świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam "saszetkowe" maseczki! ;) To coś jak przygodny (...) z kosmetykiem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię maseczki Perfecty, tej jeszcze nie próbowałam, moją ulubioną jest wersja z miodem :).

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię maseczki perfecty, chętnie ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam maseczki z Perfecty, a ta idealnie nawilża moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ją i bardzo ją polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To moja ulubiona maseczka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mialam ja kiedys i jest naprawde fajna :) tez uwielbiam maseczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja nigdzie tej nawilżającej wersji znaleźć nie mogę... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ;)
    jak chcesz to wpadnij też na mojego nowego bloga http://spaceforlive.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta firma jest dobra :)

    Masz śliczny, estetyczny nagłówek :)

    Obserwujemy? Ja już klikam :)
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam maseczki tej firmy :) tej nie miałam ale pewnie niedługo kupię , fajnego masz bloga , obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...