11 lutego 2013

Madame L'ambre, pomadka do ust nr 01

Niedawno do mojej kolekcji dołączyła kolejna pomadka, tym razem z firmy Madame L'ambre, która jest dostępna między innymi w drogeriach Hebe. Kontakt z firmą był bardzo miły i sama mogłam wybrać kosmetyki, które chcę otrzymać;-) Zdecydowałam się na szminkę, bo jestem od nich wręcz uzależniona, a dodatkowo urzekły mnie opakowania! W życiu nie widziałam tak pięknie zapakowanych kosmetyków;-)



Oligopeptydy oraz witaminy A, E i F, zawarte w recepturze pomadki, delikatnie pielęgnują, modelują i wygładzają usta wychwytując wolne rodniki. Pomadka chroni wrażliwy naskórek, zapobiega starzeniu się skóry i chroni usta przed negatywnym wpływem promieni  UV.
Produkt testowany dermatologicznie.

Opakowanie jest po prostu urzekające! Wykonane jest z tektury, więc musimy uważać żeby go przypadkiem nie zamoczyć. Ale poza tym, nie widzę w nim innych minusów. Nadruk nie ściera się, samo opakowanie nie niszczy się.



Otrzymałam pomadkę w odcieniu nr 01 (prosiłam o jakiś mocny kolor;-)) i jest on przepiękny! Intensywna, delikatnie winna czerwień. 


Szminka bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, ma mocne krycie. Daje intensywny kolor, a naprawdę nie trzeba jej dużo nałożyć, co jest sporym plusem;-) Nie wysusza ust, po jej zastosowaniu są one jakby miękkie, ale wiadomo, że muszą być dobrze nawilżone i wypielęgnowane wcześniej;-)


Przyznam, że ostatnio jest to jedna z moich ulubionych pomadek . Noszę ją także do dziennego makijażu. Trwałość jest całkiem przyzwoita, szminka nie schodzi z ust. Jednak próby jedzenia nie wytrzymuje, także musimy się nastawić na ewentualne poprawki;-)

Pomadka kosztuje 17 zł w sklepie internetowym Madame L'ambre (klik). Występuje w wielu odcieniach, zarówno matowych, jak i lekko błyszczących.

Znacie produkty Madame L'ambre? Mnie zdecydowanie oczarowały;-)


53 komentarze:

  1. Dobrze wygląda na ustach :) Ale co tam, przy takim opakowaniu kupiłabym nawet gdyby miałaby być bublem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ich produktów ale kolor piękny!



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? :)


    OdpowiedzUsuń
  3. opakowanie jak jak zwykle cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka podbija blogi i serca - moim zdaniem są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne opakowanie i cudne usteczka!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor :)
    ja mam nr 6 i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały kolor!
    ale Ty masz cudownie białe ząbki! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOlor tej pomadki przypomina mi 10 z serii Kate Moss (Lasting Finish w czarnych opakowaniach od Rimmel). Bardzo podobają mi się opakowania tych kosmetyków, są przepiękne! Sama na razie kupiłam w Hebe brązową kredkę do oczu i po pierwszym użyciu mnie nie zachwyciła, ale daję jej jeszcze czas na wykazanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny kolor i opakowanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ma opakowanie !
    Mmm i ten kolor ! ślicznie Wygląda na Twoich ustach :P

    OdpowiedzUsuń
  11. na Twoich ustach każda pomadka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetnie wygląda na ustach, a opakowanie urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor piękny chociaż przyznam że trochę obiekcji mi stworzyłaś pisząc że pojemniczek, z którego wysuwa się szminkę jest tekturowy

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny kolor!
    Masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor cudowny , ale opakowanie zasługuje na szczególne ukłony !

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe czy przy intensywnym użytkowaniu i noszeniu w torebce opakowanie się nie zniszczy (?) Sam kolor pomadki bardzo ładny. Lubię ten odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne opakowanie, piękny kolor! Wielkie wow!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie się prezentuje :)
    Dla mnie to zbyt odważny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne opakowanie i śliczny kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Woww.. piękna! Przegladam post, przegladam.. doszłam do zdjecia tej pomadki na ustach i momentalnie oczy jak 5zł ;D super ;) i to opakowanieee.. świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie ładne i inne niż wszystkie. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor świetny, odważny :) A opakowanie skradło i moje serce :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny, soczysty kolor!
    Wydaje mi się, że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie odcien zbyt odwazny! ale gratuluje gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. opakowania po prostu mega! ;) lecz oferta kolorystyczna dla mnie zdecydowanie za mocna :/ chciałabym coś delikatnego

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny kolor! Na twoich pełnych ustach wygląda fenomenalnie, jednak na moich wąskich raczej nie bardzo... tak Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. opakowanie boskie, kolor też wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oooo nie, kolor nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. kolor jest fantastyczny;) ja mam blyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG cudowny kolor! I jakie piękne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  31. piekna a te opakowanie,w zyciu nie widzialam nic bardziej gustownego.marka naprawde przyciaga

    OdpowiedzUsuń
  32. Szmineczka ma śliczne opakowanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz piękne usta!! Chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny kolorek! Na ustach wygląda zupełnie inaczej, lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ intensywna! A opakowanie jest po prostu cudowne! Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor bombowy! ładnie sie prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepadłam piękne opakowanie a kolor ah ah

    OdpowiedzUsuń
  38. Ła luksus, piękne opakowanie i ślicznie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kolor jest cudowny, a przepiękne opakowanie dodatkowo cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor jak i opakowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wooow ależ kolor i piękne opakowanie takie nietypowe:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolor na ustach jest MEGA!!! opakowanie też urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna ;] Ja aktualnie czekam na paczkę od L'ambre, więc może będę miała możliwość przetestować również pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Weszłam na ich stronę, aby zobaczyć co mają w ofercie i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ich przepiękne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, opakowania robią wrażenie;-)

      Usuń
  45. Szminki nie miałam. Piękna jest:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...