20 marca 2013

Golden Rose Lipstick nr 114

Szminki Golden Rose są zdecydowanie moimi ulubionymi. Cenię je ze względu na ogromny wybór odcieni oraz wykończeń, a także bardzo przyzwoitą jakość i niską cenę;-)




Tym razem zdecydowałam się na pomadkę nr 114. Jest te delikatny odcień nude, wpadający w róż. Zawiera malutkie złote drobinki, ale nie są one widoczne na ustach. 



Odcień idealny do lekkiego i codziennego makijażu;-)


Jeśli macie swoje ulubione odcienie z GR chętnie je poznam. Bo z pewnością moja kolekcja jeszcze się powiększy;-)



Follow my blog with Bloglovin

56 komentarzy:

  1. Widać, że ma fantastyczną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy lubią te pomadki a ja ich nie cierpię po prostu! :) u mnie na ustach się rozmazują i kompletnie nie kryją, już zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem nie trafiły mi się jakieś wadliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka i w przypadku żadnej tak się nie dzieje. Także może faktycznie jakieś wadliwe egzemplarze :(

      Usuń
  3. ślicznie Ci w takim odcieniu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobna do Airy Fairy Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pewne podobieństwo jest;)

      Usuń
  5. Kolor jest na prawdę ładny .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak laleczka *.*
    Piękne duże oczy i takie same usta! Mmmmm...:) Trudno wzrok oderwać!:):)

    Ale ad rem - bardzo podoba mi się kolor pomadki. I w dziennym i wieczorowym makijażu zapewne świetnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na stoiskach Golden Rose albo czasami w małych drogeriach;-)

      Usuń
  8. bardzo ładnie wygląda , ja jeszcze żadnej nie próbowałam z GR

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze żadnej szminki GR nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jedną, która jednak niespecjalnie mi do gustu przypadła ;) Twoja wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam gdy robisz swatche szminek na swoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mialam z goldem rose zadnej pomadki, ale jesli taka jakosc to moze zerkne przy wizycie w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam żadnej szminki z GR, ale widzę, że trzeba to nadrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek:) Mam takie pytanie,czy to są Twoje naturalne rzęsy????:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna szminka ! No i te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tak,ie kolorki !
    Tyle że ja nie mam takich pięknych ust jak Ty :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Pigmentacja na wielki pluuus! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna:) Ja nie mam jeszcze żadnej pomadki GR, ale jak dopadnę gdzieś stoisko GR to może się to źle skończyć;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, bo wybór jest ogromny:D

      Usuń
  20. Pasuje Ci :) Nawet kolor mi się podoba, choć nie jestem fanką kryjących pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolor u ciebie wygląda super dla mnie niestety była by za ciemna:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny kolor, a Ty masz wspaniałe usta!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny odcień. Podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny odcień, taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie kolorki nadzień mam coś podobnego z Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  27. Wreszcie ktoś kto pisze o mojej ulubionej firmie Golden Rose!! już Cię uwielbiam :) Prześwietny kolorek. Ja ostatnio wspominałam o blogu o jednej szmince od Golden wiec jeśli do mnie zajrzysz to możesz sobie zobaczyć, może przypadnie Ci do gustu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem uzależniona od szminek GR:D

      Usuń
  28. Zdecydowanie jest to Twój odcień :) Zachęciłaś mnie do tej pomadki, że chyba sama jej poszukam :) Ależ Ty piękna jesteś! Rzęsy do samego nieba :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow co za kolor, ale jak Ty masz cudne rzęsiska:)
    Chyba większość osób miała podobny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie dosc, ze usta piekne to i rzesy! zdecydowanie to Twoj odcien pomadki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Tak, bo mam wadę wzroku. Ale nie są one kolorowe;-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...