24 maja 2013

Pomadka Catrice Ultimate Shine nr 190, Gentle Nude is Back

W pomadce Catrice z serii Ultimate Shine w kolorze nr 190 Gentle Nude is Back zakochałam się dzięki mojej mamie, która posiada ten odcień w swojej kolekcji. Szminka początkowo mnie nie zachwyciła, ale po prostu potrzebowałam czasu, aby się do niej przekonać i teraz stanowi dla mnie uniwersalny odcień do ust, który pasuje praktycznie do każdego makijażu;-)



Nawilżająca pomadka ze świecącymi drobinkami. Efekt rozświetlenia i idealnego nawilżenia. Piękne srebrne opakowanie i równie piękna zawartość. 



Pomadka ma dość kremową konsystencję, dobrze rozprowadza się na ustach. Krycie jest zadowalające po około dwóch warstwach;-) Schodzi z ust równomiernie. Nie wysusza ust, ale nie zauważyłam też nawilżenia. 


Odcień jest po prostu przepiękny! Bardzo delikatny chłodny róż. Jak dla mnie idealny nudziak. Ma lekko błyszczące wykończenie.

Pomadka jest dostępna w Drogeriach Natura za około 16 zł.

Znacie pomadki Catrice?;-)

32 komentarze:

  1. też wolę nude bardziej w stronę różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolorek ;] A ile się trzyma na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zbyt różowy :). Ale na twoich ustach prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jedna ale bardziej pudrowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na ustach :)
    Ja jescze nie mam zadnej pomadki z catrice... ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor!
    Wydaje się być podobny do Airy Fairy z Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygląda na ustach.
    może jeszcze nie we wszystkich rossmannach jest. może później będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor a jeszcze piękniejsze usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolorek:))) chciałam go ostatnio dorwać, ale jak na złość wymiotło ten kolor z mojej Natury:( Ale poluję nadal;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor!:) z Catrice nie mam jeszcze żadnej pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolorek i masz cudowne pełne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny odcień, uwielbiam takie kolory na ustach. Muszę go koniecznie obejrzeć w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ustach się świetnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolor,
    świetnie wygląda na Twoich ustach

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam sobie ostatnio pomadkę z tej firmy na próbę, jest nawet ok:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor w opakowaniu jakoś mnie nie przekonał, ale na ustach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię te pomadki z Catrice, wywalizują z pomadkami z rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio kupiłam takiego bubla ,że lepiej nie mówić :( a ten kolor jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny kolor :) i piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny odcień, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor jest niesamowity! chyba zdradzę moją Celię nude i kupię sobie pomadki Catrice :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam i uwielbiam, Szkoda, że już została wycofana, bo kolorek śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...