14 czerwca 2013

Golden Rose Lipstick nr 65

Jako szminkoholiczka do swojej kolekcji pomadek ciągle dodaję nowe kolory i sama przed się przed sobą tłumaczę, że ten odcień wcale nie jest identyczny jak inny, który już posiadam albo, że przecież ta szminka ma inną konsystencję. Znacie to?;-) O pomadkach Golden Rose pisałam już kilka razy: odcień nr 127, 114 i 113. To zdecydowanie jedne z moich ulubionych kosmetyków kolorowych do ust - ze względu na duży wybór kolorów, jakość i cenę (8,6 zł!!!). Dziś przedstawiam Wam gorącą czerwień - kolor nr 65.




Odcień jest zdecydowanie ciepły. Czerwień jest intensywna, mocna i rzuca się w oczy;-) Świetnie pasuje do delikatnego makijażu oczu.



Posiadacie podobny odcień w swojej kolekcji? Ja po czerwień sięgam  bardzo często!;-)

36 komentarzy:

  1. Piękna czerwień! Mam bardzo podobną z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam taką czerwień na ustach :D wygląda tak uwodzicielsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny odcień, nie wiedziałam, że GR ma takie cudne szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W czerwieni się raczej nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne usta jak u Carmen ;)
    Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najpiękniejsze usta świata *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych pomadkach, oglądałam wczoraj u Ciebie inne odcienie, ostatnio kupiłam sobie 115 i przepadłam, świetna jakość za niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna czerwień i wyglądasz w niej świetnie! ;*
    swoją drogą bardzo lubię te pomadki z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie się prezentuje :D i te Twoje usta, są fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nic od golden rose, muszę przyznać, że cena bardzo zachęca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna :) ja nie mam odwagi na czerwone usta :P

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna czerwień:) kolor nie dla mnie ale Tobie bardzo pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękną czerwień! Uwielbiam takie kobiece kolory na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolorek wygląda na twoich ustach

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentuje na ustach :) Bardzo ładny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z czerwonych szminek mam tylko taka wpadajaca w pomarancz:) musialabym nabyc jakas klasyczna

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dwie pomadki z tej serii i nie podoba mi się ich zapach taki babciny :( Masz racie cena jest niska i bardzo duży wybór kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta czerwień ;) bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super odcień szkoda ,że nie mam dostępu do kosmetyków tej marki ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. niezwykły kolor. odważny.
    ja jestem z siebie dumna, że na paznokciach noszę czerwień, a Ty piszesz "często sięgam" w kontekście ust... zazdroszczę ;)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna ta czerwień, a cena kusi :) Moja obecna szminka się kończy, więc jak będę myślała nad nową, to zajrzę do GR

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie wyglądam najlepiej w czerwonej szmince i nie czuję się w niej dobrze

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czerwoną szminkę, choć moi rodzice są bardzo przeciw abym ją używała :| piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No niestety, ja bym chyba w takim kolorku nie odważyła się chodzić

    OdpowiedzUsuń
  25. ja mam taką do oddania, więc jeśli ktoś chciałby proszę zajrzeć do zakładki wymiana u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...