22 czerwca 2013

II Świętokrzyskie Spotkanie Blogerek Kosmetycznych

Nie miałam od kilku dni internetu, dlatego dopiero dziś prezentuję Wam krótką i nieco spóźnioną relację z II Świętokrzyskiego Spotkania Blogerek Kosmetycznych. Organizatorką była Monia z bloga kulkaowszystkim ;-) Spotkanie miało miejsce w ostatnią sobotę (15 czerwca) w Tiffany Cafe i rozpoczęło się o godzinie 12 ;-)


Na spotkaniu krótką prezentację firmy Mariza przedstawiła nam pani Basia;-) Wreszcie miałam okazję zapoznać się z pielęgnacją firmy, do bo tej pory znałam tylko kolorówkę;-) 



Następnie pojawiły się panie Agnieszki z firmy Mary Kay i przeprowadziły na wszystkich uczestniczkach spotkania zabieg 'satynowe dłonie', a następnie na dwóch ochotniczkach wykonały podstawową pielęgnację twarzy oraz delikatny makijaż.


Później Angel wygłosiła mały wykład na temat parafiny i jej oddziaływania na naszą skórę. Dla mnie był bardzo ciekawy i interesująco przedstawiony - na przykładzie folii mogłyśmy zobaczyć negatywne skutki używania kosmetyków z parafiną;-) 


A następnie pozostały nam już tylko pogaduszki ;-)



Na koniec grupowe zdjęcie;-)


I jeszcze ja, Karinka, Zuza - dziękuję szczególnie za towarzystwo dziewczynki ;-*


Uczestniczki spotkania:

Dziękuję wszystkim dziewczynom za mile spędzony czas, a Moni za organizację spotkanka;-) W kolejnym poście pokażę Wam upominki ;-)

13 komentarzy:

  1. Super, że spotkanie się udało :) Ciekawa jestem, co tam wyszło z tą parafiną pod folią? Sama unikam parafiny w kremach i balsamach do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spotkanie :) Też chętnie bym kiedyś wzięła udział w takim spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Spora grupka się Was tam zebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądałaś. fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie! Więcej takich spotkań:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chetnie bym posluchala wykladu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie szykuję się na Katowickie spotkanie :) Widać, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...