7 lipca 2013

Amilie Mineral Cosmetics: swatche

Dziś zapraszam Was, w którym główną rolę odgrywają zdjęcia;-) Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie swatchy kosmetyków mineralnych firmy Amilie Mineral Cosmetics. Kosmetyki te w ostatnim czasie stają się coraz bardziej popularne na blogach, więc możliwe, że już się z nimi spotkałyście. Być może moje swatche pomogą Wam w podjęciu decyzji o wyborze odpowiedniego dla siebie koloru.

Podkłady występują w sześciu grupach kolorystycznych:







Róże są dostępne w dwóch wersjach: matowe i rozświetlające.



I na koniec zostały jeszcze korektory w sześciu odcieniach.


Jak widzicie, kolorów jest bardzo dużo, dzięki czemu każda może znaleźć coś dla siebie. Niedługo pojawi się dokładniejsza recenzja podkładów Amilie;-)

27 komentarzy:

  1. nie mialam ich. ja jestem bardzo blada, ale te 2 pierwsze odcienie z każdej grupy kolorystycznej są przegięte. mam wrazenie, ze dla jakiejs porcelanowej lalki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie właśnie zaciekawiły dwa pierwsze z każdej grupy. Wydają się dla mnie właściwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie:) Ja używam Annabelle Minerals ale niektóre odcienie tutaj przypadły mi do gustu i zdecyduje się na zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z minerałami średnio się lubię, więc nie czuję się skuszona.
    Trzeba jednak przyznać, że wybór jest spory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam do czynienia z mineralnymi kosmetykami, ale z pewnością znalazłabym coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wybór duży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo odcieni - dobrze! Czekam na recenzje, zaciekawiacie mnie tymi minerałkami mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne odcienie, co raz bardziej przekonuję się do mineralnych pudrów

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie ze dostępne są bardzo jasne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że maja szeroki wybror kolorów, zarówno pudrów, jak i korektorów, cieni itp. :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z podkładów myślę że wpasowałabym się w każdy środkowy ;D Szeroka gama kolorów i chyba 3/4 dziewczyn nie miałaby problemu ze znalezieniem czegoś dla siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. super post !!:)
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. aż muszę sprawdzić jaki ja mam ten podkład :) i z jakiej grupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie dowiem się o nich więcej

    OdpowiedzUsuń
  15. Wreszcie opublikowałaś ten post :P Czekałam na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo spodobały mi się te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, a ja ciagle nie wiem w jaki odcień (nawet próbek) uderzać :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Na lato minerały to świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mi się w oczach dwoi i troi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja musze zamowic sobie probki bo bardzo jestem ciekawa tych kosmetykow :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idę zamawiać próbki :) Dzięki za ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo przydatny post - ja mam od nich róż little smile i jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam i zostaje u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zamówiłam próbki i nie są warte swojej ceny, to chyba najmniejsze próbeczki jakie otrzymałam z jakiegokolwiek sklepu z minerałami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne swatche! Niesamowicie pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo kuszą mnie te podkłady mineralne :) fajne mają bladzioszki - w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne kolory, jednak na razie używam podkładu Earthnicity. jestem z niego bardzo zadowolona :) może kiedy go skończę skuszę się na próbki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...