13 lipca 2013

CosmoSPA, olej arganowy

Od dawna chciałam wypróbować czysty olejek arganowy, bo słyszałam o nim same pozytywne opinie. Jest to niesamowicie uniwersalny produkt, zresztą jak większość naturalnych olejków. Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z kilkoma produktami od firmy CosmoSPA, a wśród nich znalazł się właśnie czysty olejek arganowy, co mnie bardzo ucieszyło ;-)



Olej arganowy to eliksir młodości. Odmładza skórę, ujędrnia ją i odżywia. Leczy rany trudno gojące się, łuszczycę, zmiany alergiczne na skórze, blizny, oparzenia. Świetnie nadaje się do pielęgnacji delikatnej skóry jaką jest skóra noworodków i niemowląt. Bezsprzecznie do jednej z największych zalet zalicza się niespotykanie wysoka liczbę zawartych w oleju arganowym naturalnych antyoksydantów, chroniących nasz organizm przed wolnymi rodnikami. Olej arganowy nie zatyka porów skóry, jest bardzo łatwo wchłaniany przez naskórek i nie pozostawia tłustych śladów na ciele. Dla uzyskania pożądanych efektów – wystarczy zaledwie kilka kropli. Należy więc skrupulatnie odmierzać dawki przeznaczone do pielęgnacji poszczególnych części ciała. Może być stosowany do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, paznokci, w leczeniu rozstępów i blizn oraz łuszczycy, trądziku, egzemy, łojotokowego zapalenia skóry, a także działa kojąco po opalaniu.


Jak już wcześniej wspomniałam, olejek arganowy ma bardzo wiele zastosowań. Ja przede wszystkim upodobałam go sobie jako produkt do pielęgnacji twarzy. Mam skórę mieszaną, która lubi mocne nawilżenie i do tego idealnie sprawdzają się olejki. Nie przetłuszczają dodatkowo strefy T, ale regulują ją i odżywiają suche partie twarzy. Olej arganowy stosuję na noc, a buzia stała się niesamowicie miękka, wygładzona i zdecydowanie lepiej nawilżona. Już po pierwszym użyciu czułam wyraźną różnicę;-) Dużym plusem jest to, że olejek nie zapycha. Nie wchłania się całkowicie, dlatego ja lubię stosować go właśnie na noc. Pozostawia na skórze delikatną warstewkę.
Także moje włosy polubiły olejek arganowy. Sprawdza się on bardzo dobrze w ich odżywianiu. Nakładam niewielką ilość na włosy po umyciu, dzięki czemu stają się nawilżone i odżywione. Nie zauważyłam żeby je obciążał. Oczywiście olejem arganowym można także 'olejować' włosy - nakładać go przed myciem na kilka godzin - ja jednak tak go nie aplikowałam, bo mam malutką buteleczkę i zużyłabym go za dużo na całą długość włosów. Gdy zaopatrzę się w większe opakowanie, z pewnością go wypróbuję w taki sposób;-)
Olejek arganowy świetnie sprawdza się także w pielęgnacji skórek. Potrzeba go bardzo niewiele, a niesamowicie odżywia skórki, nie są one już przesuszone (z czym często się zmagam), a efekt jest trwały. Pazurki od razu lepiej wyglądają ;-)
Bardzo lubię również kąpiel z olejkami i tutaj arganowy działa świetnie. Wystarczy kilka kropel dodanych do kąpieli, aby jednocześnie się relaksować i nawilżać skórę;-) Nie pozostawia po sobie nieprzyjemnej tłustej warstwy, a różnicę w kondycji i nawilżeniu skóry czuć w dotyku.

Dodatkowo olejek pachnie przepięknie! Bardzo delikatnie, lekko orzechowo. Zdecydowanie uprzyjemnia to jego stosowanie;-)

Na stronie CosmoSPA olejek kosztuje 5,99 zł za 10 ml (klik).

Używacie olejku arganowego? Zdradźcie swoje zastosowania!;-)

29 komentarzy:

  1. Ja mam olejek w domu, ale się zabrac nie moge zwby go używać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bierz się! Efekty z pewnością Ci się spodobają:)

      Usuń
  2. Nie uzywalam tego olejku w sumie to nie uzywam w ogole olejkow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno właśnie skończyłam pierwszą buteleczkę tego olejku :) Stosuję go zawsze do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam ze staje mydlarni i naprawdę go cenie,ale mój wychodzi dużo drożej i jest bezzapachowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam olejek łopianowy z domieszką arganowego z Green Pharmacy i jestem z niego bardzo zadowolona. Nakładam go na pół godziny przed myciem włosów i później zmywam. Nadaje lekkości moim włosom, połysku oraz wyglądają na mniej zniszczone. Na prawdę dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię olejek z czerwoną papryką GP:)

      Usuń
  6. Mam olej migdałowo-arganowy Alverde.
    Początkowo stosowałam go tylko na włosy, po czasie jednak, włosy się do niego przyzwyczaiły.
    Teraz zdarza mi się nakładać go wieczorami na skórę szyi i dekoltu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, marzę o olejkach Alverde...;-)

      Usuń
  7. samych olei nie lubię, ale jako dodatek do kremu, maski lub balsamu dlaczego nie! Cena zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też się dobrze sprawdzają ;)

      Usuń
  8. muszę sobie flaszeczkę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dużą butelkę i używam do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję kupić i olejować nim włosy :) ale to jak wykończę swoje zbiory olejów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niedroga inwestycja, a jakze skuteczna. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku to jakis strasznie tani ten olejek, ja z tego co sie orientuje to sa one bardzo drogie nawet za taka mala buteleczke ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę musiała koniecznie wypróbować i zobaczyć efekty :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam tego olejku,jak widac będę musiała się kiedyś na niego skusic:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to możliwe, że niektórzy mówią, iz prawdziwy olej arganowy śmierdzi kozą lub serem dlatego istnieje specjalna wersja bezzapachowa a Ty mówisz, że pachnie przepięknie? orzechami? zastanawiam się skad taka rozbieżność???

    OdpowiedzUsuń
  17. Moj śmierdzi wędliną, ale co tam :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam głównie na twarz i do suchych skórek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...