16 lipca 2013

Neon love!

Dziewczyny, nie wiem jak Wy, ale ja pokochałam neonowy trend na paznokciach. Uważam, że przepięknie komponuje się z opalenizną i świetnie wygląda zarówno na pazurkach u rąk, jak i u stóp;-)

Pomyślałam, że zaprezentuję Wam moje dwa ulubione neonkowe odcienie, które w ostatnim czasie bardzo często goszczą na moich paznokciach;-)






Lakier Extra Long Lasting Ados nr 541 to piękny różowy odcień, który delikatnie wpada w koral, nie jest to czysty róż. Mocny i intensywny kolor. Natomiast Nail Polish by Ingrid nr 102 to idealny neonowy róż! Oba przepięknie prezentują się na paznokciach;-)




Co sądzicie? Lubicie neony na paznokciach latem?;-)

53 komentarze:

  1. dwie z tańszych a zarazem dobrych marek lakierów
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ados jakoś bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba świetne:) bardzo lubię neony

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja jaśniejsza bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe neonki rzeczywście dają nieźle po oczach.

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny kolor, podoba mi się kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ingrid podoba mi się bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba kolorki sa bardzo ladnee :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam neony :). Chyba właśnie róż najbardziej podoba mi się w neonowym wydaniu, ale zieleń też jest równie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba są cudowne, ale ados nieco lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolorki. Chyba bardziej spodobał mi się Ados, ale może to dlatego, że taki bardzo podobny do Ingrid ostatnio namiętnie używał i już mi się powoli nudzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja za neonem nie przepadam, ale ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowe neony lubię :) reszty nie bo dla mnie reszta neonowych kolorów wygląda dosyć tandetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. masz ciekawy kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak! też się jaram teraz neonem! :D ale staram sie trzymac w postanowieniu i nie kupować lakierów! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne neonki, ale chyba Ingrida odcień bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolorek i uwielbiam taki kształt paznokci jakie masz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szalone róże! :) na lato idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam neonowe pazurki :) odcień ados jak dla mnie wygląda BOSKO :) paznokcie masz obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz śliczne paznokcie, i takie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne kolory! chyba sie skusze na ten z ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor niesamowity! Ale jaki masz ciekawy kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie kolory lakierów zwłaszcza latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz piękne paznokcie :D
    a kolorki idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakiś czas temu zastanawiałam się nad lakierami Ingrid. W końcu ich nie wzięłam myśląc, że to jakieś buble. A tu proszę - jak ładnie wygląda ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba mi się podobają,wyraziste i letnie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie kolory :)

    Jako, że jesteś moją obserwatorką,informuję, że mój blog zmienił adres, serdecznie Cie zapraszam http://kolorowa-kraina-sylwii.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że dołączysz do grona obserwatorek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Neonowe kolory są piękne i teraz bardzo modne. Na takich paznokciach jak Twoje prezentują się świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie kolory, zarowno na pzanokciach, jak i a ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne! :) zakochalam sie w tych kolorach. masz ciekawe pomysly :) bede obserwowac. pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam neony na paznokciach latem ! :) A połączenie dwóch różnych odcieni różowego koloru wygląda bardzo ciekawie i oryginalnie :) Do tego powiem, że masz bardzo fajny kształt paznokcia, sama uwielbiam mieć migdałki, bo to bardzo ładnie wydłuża i wysmukla optycznie palce i całą dłoń :)
    Zapraszam na: damskomeskipunktwidzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam blogi o takiej tematyce! Bardzo podoba mi się jak piszesz.
    Z chęcią dodaję więc do obserwowanych i zapraszam na mój blog o modzie - KatherineUnique.blogspot.com.


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  34. zgadzam się, każdy neon latem wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam podobny lakier z Virtual i uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny masz kształt płytki :) Neony podobają mi się na paznokciach, ale nie moich hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  37. I po lecie:P To Twoje naturalne pazurki? Mam podobny kształt:D Piekne soczyste kolory, a takie uwielbiam:)) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam neonowe różne na paznokciach- szczególnie teraz, na początku jesieni. Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków (i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Neony uwielbiam na paznokciach :) Tylko na paznokciach :)))

    Obserwuję!!! :) I zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  40. kolor różowy zawsze i wszędzie mile widziany :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Już dłuższy czas zastanawiam się nad lakierami z Ados, jestem ciekawa jak się utrzymują i jak kryją ; )

    http://gotta-dash.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...