23 lipca 2014

Dr Irena Eris, Normamat, krem-nektar nawilżająco-matujący na dzień

Dziś opowiem wam  o produkcie, który po wstępnych testach odłożyłam do szuflady i po prostu o nim zapomniałam. A teraz nie wyobrażam sobie porannej pielęgnacji bez niego! Ten ulubieniec to krem-nektar nawilżająco-matujący na dzień Dr Irena Eris z serii Normamat.




Do tej pory zastanawiam się czemu moja skóra od razu nie polubiła się z tym kremem. Myślę, że wpływ mogła na to mieć pora roku - jak dla mnie sprawdza się on o wiele lepiej latem, kiedy szukamy czegoś lekkiego, co jednocześnie dobrze nawilży naszą skórę.


Krem zamknięty jest w eleganckim opakowaniu z pompką. Otrzymujemy 30 ml produktu, przy czym jest on bardzo wydajny. Pompka dozuje odpowiednią ilość kremu, jest ona bardzo praktycznym i wygodnym rozwiązaniem.

Przechodząc do działania, przyznam, że ja jestem z kremu bardzo zadowolona chociaż nie do końca spełnia on swoje zadanie. Można powiedzieć, że połowicznie. Po jego użyciu skóra jest wyraźnie nawilżona, odżywiona i wręcz aksamitna, satynowa w dotyku. Jest mięciutka i miła. Dodatkowo zdecydowanie poprawia się jej wygląd - jest delikatnie rozświetlona, promienna. Jeśli szukacie efektu mocnego matu możecie być nieco zawiedzione, bo tutaj go nie znajdziecie. Cera nie będzie się świecić, ale nie będzie też zmatowiona - półmat to chyba idealne określenie. Będzie ona wyglądać po prostu naturalnie i zdrowo. Dla niektórych może być to wada, dla mnie zaś to zdecydowany plus - szczególnie latem, kiedy stawiam na rozświetlenie. Pod względem nawilżania i poprawy wyglądu cery widocznej gołym okiem jest to jeden z lepszych kremów, jakie miałam okazję używać. Tak dobrze współgra z moją cerą, że często stosuję go w dni, w które nie używam podkładu, a po jego nałożeniu skóra wygląda zdecydowanie lepiej.

Kolejnym plusem jest fakt, że krem-nektar to idealna baza pod makijaż. Szybko się wchłania, nie trzeba czekać z aplikowaniem kosmetyków. Podkład pięknie na nim wygląda. Nie roluje się, nie tworzy nieestetycznych plam ani nie ściera się. Z moją mieszaną cerą współpracuje bardzo dobrze. 

Krem jest bardzo delikatny, nie zapycha, nie uczula, nie podrażnia. Oczywiście także nie wysusza skóry. 


Ma lekką konsystencję - jakby połączenie kremu i żelu. Do tego przepięknie pachnie, co zdecydowanie umila aplikację!

Jeśli szukacie porządnego nawilżenia, odżywienia skóry i chcecie, aby wyglądała ona naturalnie i zdrowo to ten krem jest dla was:)

Cena kremu to około 50-60 zł (aktualnie jego koszt na stronie Dr Ireny Eris to 52 zł) - klik. Nie jest ona najniższa, ale dla mnie jest on zdecydowanie warty swojej ceny. Z pewnością zainwestuję w kolejne opakowanie.

Stosowałyście krem-nektar na dzień? Znacie serię Normamat?

27 komentarzy:

  1. Ostatnio Dr Iren Eris bardzo pozytywnie mnie zaskakuje, chętnie wypróbowałabym ten produkt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Mam oficjalną obsesję na punkcie tych kosmetyków:)

      Usuń
  2. Nie stosowałam, ale bardzo ciekawy ten krem-nektar :) Skoro jest lekki i nie zapycha, to chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić na swojej skórze;)

      Usuń
  3. Szukam właśnie kremu który jednocześnie będzie nawilżał i matował skórę,może się skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi, jeśli zdecydujesz się na zakup;)

      Usuń
  4. Jaka profesjonalna recenzja. Zaciekawiłaś mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również ten krem pasował, ale świnia się skończył i obecnie używam innego od dr Ireny Eris, ale do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi:) Trzeba uzupełnić zapasy :)

      Usuń
  6. Gdybym miała mniejszy zapas to moze bym sie skusila, chociaż z drugiej strony potrzebuje cos bardzo intensywnie nawilzajacego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam, warto wypróbować :)

      Usuń
  7. kusi, ale cena troszkę mnie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest zdecydowanie warty tej ceny:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ale bardzo wydajny i jak dla zdecydowanie warty swojej ceny;)

      Usuń
  9. Niestety nie miałam okazji testować. Mam bardzo ograniczony dostęp do polskich kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie używałam :) Ale może się skuszę :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy akurat nic nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, bo kosmetyki są świetnej jakości;)

      Usuń
  12. obecnie używam kremu pod oczy z tej firmy i jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...