25 lipca 2014

Golden Rose Velvet Matte Lipstick nr 07, 10, 12, 13, 17 18 | swatche

Bez bicia przyznaję się - jestem szminkoholiczką. Pomadki stanowią największą część moich zbiorów kosmetycznych. Uwielbiam testować nowości - poczynając od kolorów, po różne wykończenia. Moim ulubionym wykończeniem są maty. Dlatego, gdy dowiedziałam się o nowej serii szminek Golden Rose Velvet Matte - wiedziałam, że wzbogacą one moją kolekcję. I w ten sposób (oczywiście stopniowo;)) stałam się posiadaczką sześciu nowych pomadek. 





Szminki są po prostu cudowne! Mają świetną pigmentację, dobrze kryją. Mimo że mają matowe wykończenie, nie wysuszają ust. Ich konsystencja jest kremowa, dzięki czemu dobrze się je rozprowadza na ustach. Pomadki długo się utrzymują, nie rozmazują się, a do tego ścierają się równomiernie. Łatwo się nimi maluje, nie potrzeba konturówki. Efekt jaki dają to satynowe, delikatnie matowe usta - nie jest to jednak tępy mat. Podsumowując, są to szminki idealne 


Pora na swatche tych cudeniek.



nr 07



nr 10



nr 12



nr 13



nr 17



nr 18




Jak dla mnie to doskonała jakość za bardzo niską cenę, bo pomadki kosztują tylko 10,90 zł za sztukę. Mam nadzieję, że ten post będzie pomocny i pomoże Wam w wyborze odpowiedniego koloru. 

Nie pytam czy znacie, bo pewnie większość z Was posiada jakąś w swojej kolekcji, ale czy lubicie i jakie odcienie polecacie?;-)



57 komentarzy:

  1. Uwielbiam te pomadki. Mam 6 kolorów też, w tym 10 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są!;) Jakie jeszcze posiadasz?

      Usuń
  2. numer 10 jest zdecydowanie najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się bardzo podobają, ja nie mam jeszcze żadnej z tych pomadek ale na pewno jak spotkam to kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, z pewnością będziesz zadowolona;)

      Usuń
  4. Mam dwie pomadki - 04 i 09 i uwielbiam je :). Z Twojej kolekcji najbardziej podoba mi się 10 i 13 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba następna będzie 04;)

      Usuń
  5. kolory 13 i 18 - rewelacja! ;) ciągle planuję zakup szminki z tej serii, ale jakoś nie po drodze mi do wyspy GR ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam! Aż w końcu kupiłam jedną i tak się zaczęło:D

      Usuń
  6. Ja od niedawna stałam się szminkoholiczką. :) Nie miałam jednak pomadki z tej firmy, ale gdy zobaczyłam te kolory na ustach, to zdecydowanie musze jakiś mieć! Przy następnych zakupach rozejrzę się w jej poszukiwaniu. Bardzo spodobał mi się nr 10. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci je serdecznie, z pewnością się uzależnisz:)

      Usuń
  7. Uwielbiam te pomadki, na razie mam odcień o nr 3, ale mam ochotę na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tylko jedną ech a ta 17 tak mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. This looks like an amazing product! We might have to give it a go

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabieram się za ich zakup i zabieram jednak nadal nie mam ich w swoim kufrze :PP

    OdpowiedzUsuń
  11. te 3 pierwsze mogłabym nosić z resztą musiałabym się mega odważyć bo zazwyczaj nie noszę takich kolorków ale mega mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie uwielbiam takie mocne kolory:) Warto się odważyć!

      Usuń
  12. Nie mam, bo rzadko sięgam po kolorowe produkty do ust :) Swoją drogą masz piękne, pełne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kolory! Dawno nie kupowałam pomadek z Golden Rose, coś mi się wydaje że warto skusić się chociażby na jedną. Na Twoich zdjęciach nie wyglądają na bardzo matowe, w sumie ja za całkowicie matowym efektem ani na ustach ani na paznokciach nie przepadam. Chyba muszę wypróbować jedną z tych pomadek i sama stwierdzić czy będzie z tego miłość czy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będą idealne dla Ciebie, bo one są takie delikatnie matowe;)

      Usuń
  14. Świetne szminki, nr 10 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, ze większości najbardziej podoba się nr 10;)

      Usuń
  15. Muszę kupić 07! Uwielbiam je, choć moje usta jednak wysuszają. Za to teraz zakochałam się w tej nowej serii pomadek tej samej firmy, cuda! Też jestem szminkoholiczką:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, teraz i ja muszę je mieć! Siedzę i oglądam kolory na stronie - to się źle skończy :D

      Usuń
    2. No ale pomyśl- 25 odcieni, każdy tylko 10zł... :D

      Usuń
  16. Mam 2 kolorki i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że i u Ciebie się sprawdzają;)

      Usuń
  17. Piękne odcienie! Szykuję się na nie

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tych pomadek, ale nr 10 mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może skusisz się na jakąś;)

      Usuń
  19. wszystkie mi się podobają:)

    ps. a u mnie? MODNE AKCESORIA NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się numer 12. Nie mam ani jednej. Jestem zwolenniczką błyszczyków bo moje usta cały rok są spierzchnięte! Z pomadkami mam problemy wchodzą w załamania i się zbierają w kącikach, dlatego w kosmetyczce mam sporo błyszczyków!
    Natomiast te zaprezentowane przez Ciebie wyglądają naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei nie przepadam za błyszczykami:) U mnie królują pomadki;) Ale dobrze, że każdy może znaleźć coś dla siebie.

      Usuń
  21. Ładne kolory. Najbardziej podoba mi się 10 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam trzy kolorki i jestem zakochana w tych pomadkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam nr 02 i 10, 10 u mnie trochę inaczej wygląda :) a spodobała mi się jeszcze 17 :D

    OdpowiedzUsuń
  24. 07 jest swietna! Chociaz na Twoich ustach wszystkie wyglądaą idealnie :) piękne je masz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mam i lubię, ale przez te zdjęcia powyżej będę musiała się skusić na kolejną:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te pomadki :) Są genialne i taka cena.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...