18 lipca 2014

Kobo, Fashion Colour, nr 111 Coral Chic

Dziś chciałabym pokazać Wam jedną z moich ulubionych letnich szminek - Kobo Fashion Colour w odcieniu nr 111 Coral Chic





Pomadka zamknięta jest w eleganckim czarnym opakowaniu. Jest ono porządnie wykonane, nie mam żadnych zastrzeżeń do jego wytrzymałości. Szminka kosztuje około 16 zł i dostępna jest oczywiście w Drogeriach Natura.






Zdecydowałam się na kolor nr 111 o nazwie Coral Chic. Jest to, jak nazwa wskazuje, koral delikatnie wpadający w róż. Idealnie komponuje się z opalenizną.



Pomadka dobrze kryje i nie wysusza ust. Aby uzyskać taki efekt jak na zdjęciu trzeba jednak nałożyć kilka warstw. Myślę, że jest ona idealna na lato, ponieważ nie daje mocnego, matowego efektu. Usta błyszczą, są nawilżone. U mnie utrzymuje się kilka godzin, wymaga poprawek po jedzeniu czy piciu. Jestem z niej bardzo zadowolona i z pewnością nie jest to ostatnia pomadka Kobo, na którą się zdecydowałam;-)


Znacie szminki Kobo? Polecacie inne odcienie?

49 komentarzy:

  1. zdecydowanie kolor idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych szminkach, ale kolor naprawdę cudowny :)
    +obserwuję
    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się im bliżej przyjrzeć, kolory są obłędne :)

      Usuń
  3. Śliczny kolor i piękne usta! :)
    wydaje mi się, że mam ten kolor w formie konturówki, którą nakładam na całe usta, bo jednak zawsze stawiam na mat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też zazwyczaj stawiam na mat, jednak latem troszeczkę od niego odchodzę :)

      Usuń
  4. Piękny kolor! Ja mam fuschia, ale chyba za chlodny dla mnie jest : ( a ten jest idealny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepiej sprawdzi się jesienią?:)

      Usuń
  5. Mam ten sam kolor i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się, nie miałam jeszcze szminek kobo

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor śliczny!

    ps. a u mnie? TRENDY NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014!

    OdpowiedzUsuń
  8. troszkę więcej koralu i już byłaby moja :) w każdym razie przyjrzę jej się w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Loved the color
    Great blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten kolor! Rzeczywiście na lato idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentuje na ustach. Kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze pomadek Kobo, ale podoba mi się, jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Ja już zastanawiam się nad kolejną.

      Usuń
  14. Uwielbiam produkty KOBO :D . Uzywam rozowa pomadke i jest swietna
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ją :D uwielbiam! Mam jeszcze odcień Cherry Lips, jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wygląda na ustach , kolor też mi się podoba :) Chcę !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...