16 lipca 2014

Ziaja Ulga, kremowy olejek myjący do twarzy i ciała

Od dawna szukałam swojego ideału w kwestii mycia twarzy. Chciałam produktu, który będzie delikatny, nie podrażni mnie i sprawdzi się w codziennej pielęgnacji. Po tytule tego postu możecie już domyślić się, że znalazłam kosmetyk, który moja skóra bardzo polubiła, a do tego zagościł on wśród kosmetyków, które stosuję każdego dnia. Mowa o kremowym olejku myjącym do twarzy i ciała Ziaja Ulga



O olejku dowiedziałam się przypadkiem. Jak żałuję, że nie odkryłam go wcześniej! Przeglądałam kosmetyki na stronie Ziaji, bo wybierałam się na zakupy i chciałam wcześniej zdecydować, co kupić. Kosmetyki z serii Ulga były mi znane już wcześniej - stosowałam kiedyś kremy do twarzy i płyn micelarny. A jakimś cudem na olejek nie trafiłam dopiero teraz. Przeczytałam jego opis i stwierdziłam, że brzmi on jak kosmetyk idealny dla mnie! 

Opis producenta: Kremowy olejek myjący do skóry twarzy i ciała o długotrwałej aktywności łagodzącej. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury. 
* preparat hypoalergiczny, bezzapachowy;
* 0% mydła;
* 0% barwników;
* 0% SLS;
* nie ma zasadowego odczynu;
* minimalna bezpieczna ilość konserwantów.



Działanie: łagodzenie skóry wrażliwej; delikatne natłuszczanie i łagodne mycie. Tworzy kremową i aksamitną pianę. Zapewnia długotrwały efekt miękkiej i gładkiej skóry, zapobiega podrażnieniom i przesuszeniu naskórka. Redukuje szorstkość, suchość oraz nadmierne łuszczenie. 

Skład: Aqua, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Glycerin, Sodium Hydroxide, Carbomer, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Laminaria Ochroleuca Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) roqt Extract, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Sodium Benzoate, DMDM Hydantoin.

Mam skórę mieszaną, ale jednocześnie wrażliwą, uwielbiam naturalne i delikatne produkty. I ten olejek sprawdził się u mnie idealnie. Używam go od ponad dwóch miesięcy i jest niesamowicie wydajny. Wystarczy malutka ilość, aby umyć całą twarz. Zaskakująca jest konsystencja produktu, bo z olejkiem ma ona niewiele wspólnego. Przypomina ona po prostu krem - nie jest ona jednak ani za gęsta, ani za rzadka. Dobrze się rozprowadza i co najważniejsze nie pieni się! Dla mnie to akurat w tym przypadku plus. 



Olejek stosuję regularnie - codziennie rano i wieczorem. Rano jako pierwszy etap pielęgnacji, aby oczyścić twarz. Wieczorem najpierw używam płynu dwufazowego do demakijażu oczu, płynu micelarnego do twarzy i następnie opisywanego olejku. Domywa on wszystkie pozostałości makijażu (nie myję nim oczu, tak jak zaleca producent), skóra jest oczyszczona, delikatna, a po dłuższym stosowaniu staje się ona miękka i nawilżona. Nie ma możliwości, aby kosmetyk podrażniał skórę. Jest on niesamowicie delikatny. Ma bardzo subtelny zapach, który jest ledwo wyczuwalny, mi bardzo przypadł do gustu. 
Nie używałam olejku do mycia ciała, bo tutaj sprawdzają się u mnie żele pod prysznic i płyny do kąpieli, a zakupiłam go typowo do pielęgnacji twarzy. Jednak myślę, że u osób z przesuszoną, atopową czy po prostu skłonną do podrażnień skórą, sprawdzi się idealnie.

Podsumowując, kremowy olejek myjący Ziaja to bardzo wydajny, delikatny i po prostu spełniający swoje działanie produkt. A do tego kosztuje on 7,40 zł za buteleczkę o pojemności 200 ml! 

Znacie ten kremowy olejek myjący? Jakie są wasze ulubione produkty i serie Ziaji?;-)

33 komentarze:

  1. lubię zmywać nim makijaż twarzy, w oczy mnie szczypie :/ ale bardzo podoba mi się jego zapach, taki świeżo-mleczny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. znam ten olejek, miałam dwie buteleczki, tzn. że się z nim polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale ja lubie takie mocniejsze oczyszczacze więc nie wiem czy bym go polubiła : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam mocne, ale lubię mieć pod ręką oba rodzaje :)

      Usuń
  4. Oj chyba juz wiem co dopisać do listy zakupów :-)musze go miec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi:)

      Usuń
  5. nie miałam go, aczkolwiek wydaje się bardzo fajnym produktem, godnym uwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że tak dobrze się sprawdza, będę musiała go kiedyś wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry produkt za małe pieniądze:)

      Usuń
  8. nie dla mnie,ja mam cere tlustą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie i miałam już kilka razy :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://sensibilitymadwoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś, super był :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo pozytywów o nim czytałam i pewnie kiedyś się na niego skuszę :) na razie kupiłam krem do mycia twarzy Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam kiedyś jego zakup, nie wiem jak to się stało, że ostatecznie jeszcze go nie wypróbowałam:)

      Usuń
  12. W takim razie muszę go wypróbować! Jest tani i wydaje się być dobry, też mam skórę wrażliwą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej z takich tańszych marek preferuje sorayę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, też lubię:) Ale ostatnio popadłam w jakąś obsesję Ziaji:)

      Usuń
  14. Mam go i mam takie same zdanie jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że i u Ciebie się sprawdza;)

      Usuń
  15. Nie znam tego olejku ale chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...