26 sierpnia 2014

Golden Rose Lipstick nr 55

Czy też macie wrażenie, że już jesień? Pogoda za oknem mnie w tym utwierdza. Zimno, deszczowo i wietrznie. W związku z tym powoli odchodzę od letnich kolorów w makijażu i zaczynam sięgać po głębokie, ciemniejsze i mocniejsze odcienie. Tak było z pomadką, którą Wam dzisiaj pokażę. Jej kolor od razu skojarzył mi się z aktualną pogodą :-) Mowa o Golden Rose Lipstick w odcieniu nr 55.




Szminki Golden Rose są bardzo tanie, bo kosztują jedynie 8,60 zł, dlatego często kupuję nowe kolory. Co bardzo pozytywnie zaskakuje, za niską ceną idzie wysoka jakość. Niewiele różnią się od droższych szminek.



Tym razem zdecydowałam się na odcień nr 55 - głęboką, winną czerwień, która delikatnie wpada w bordo. Idealny kolor na jesienne usta :-)

Zmieniacie kolory w makijażu jesienią?;-)

29 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tej pomadce! Uwielbiam szminki z GR, są tanie i bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień piękny! Ostatnio mam ochotę na podobny kolor ale chyba muszę jeszcze dojrzeć do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze i ostatnie zdjęcie wedlug mnie troszkę inaczej pokazują kolor, jak myślisz które jest bardziej zbliżone do prawdy?;> bo straasznie podoba mi się w sumie w obu światłach/ ujęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam numer 130 (chyba nawet z tej samej serii) i mocno mnie zawiodła... Choć wklepywana palcami nie jest zła, to bezpośrednio już kiepsko... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor,lubię ich pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor piękny, jednak ja nie czuję się w takich ciemnych zbyt dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow, piękny kolor,pamiętam kilka lat temu miałam podobny nawet nie pamiętam firmy ale kolor tak.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega Ci pasuje ten odcień! :D pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny kolor dla pelnych ust,na moje trochę za intensywny

    OdpowiedzUsuń
  10. W sam raz na zbliżającą się jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz idealne usta do takich intensywnych kolorów ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię mocne kolory na ustach przez cały rok, ale od jakiegoś czasu mam ochotę na jesień i jestem podekscytowana, że to już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor, uwielbiam takie nasycone czerwienie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor,planuje kupić sobie podobną na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolorek , pasuje ci <3

    http://unbridgeable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci pasuje taki wyrazisty kolor. Z przyjemnością dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Usta masz przepiękne!!! A kolor cudowny - wielbie takie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. hey there :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell




    My Blog | Facebook | Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  19. super kolor! taki tyypowo jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna jest. Nie sądziałam, że GR ma tak fajne pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny, intensywny kolor, z tej serii GR jeszcze pomadki nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mi się wierzyć nie chce, że taki piękny kolor może pochodzić z Golden Rose! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor choć ja ostatnio zachwycam się nad matami:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorz rzeczywiście niesamowity! Bosko wygląda na Twoich ustach :)
    Aż wstyd przyznać, że nie mam żadnej szminki GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam pomadki z Golden, a tej wyglądasz naprawdę pięknie:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...