2 sierpnia 2014

Golden Rose Lipstick nr 92

Ostatnio do mojej kolekcji szminek dołączył nowy egzemplarz - Golden Rose Lipstick w odcieniu nr 92. O pomadkach z tej serii pisałam już kilkakrotnie: 65, 113, 114, 127. Dziś zapraszam na prezentację odcienia, który najłatwiej określić jako baby pink :-)




Jeśli interesuje Was dokładniejsza recenzja samej pomadki to zapraszam, do któregoś z moich poprzednich postów na temat szminek Golden Rose. W skrócie - mnóstwo kolorów i wykończeń, świetna jakość i niska cena (8,60 zł). 

Szukałam podobnego odcienia już od jakiegoś czasu aż wreszcie natrafiłam na swój ideał ;-) Bardzo jasny, cukierkowy, pastelowy róż w chłodnej tonacji. 




Uwielbiam takie odcienie różu - delikatny, a jednak stanowi dość zdecydowany akcent w makijażu! Poniżej prezentacja 'naustna' :-)


Jakie są Wasze ulubione odcienie różu na ustach?

23 komentarze:

  1. Kolor mi się podoba,ale wolałaby mat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taak, w macie byłaby jeszcze lepsza <3

      Usuń
  2. Rzeczywiście ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że u Tobie się spodobał:)

      Usuń
  3. Bardzo sympatyczny kolor. 127 również zrobiło na mnie takie wrażenie.
    Sama poszukuję takich odcieni różu oraz brzoskwini ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcien naprawe mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę fuksje lub mocne czerwienie, to nie mój kolor,

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię różu. Źle się czuję w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj w tym kolorze to ja wyglądam fatalnie! Wręcz infantylnie, ale ta serie Pomadek lubie bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Tak dużo kolorów, że zawsze długo zastanawiam się, który wybrać :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze pomadek z tej serii, ale za to uwielbiam te matowe z serii Velvet Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś tak ogólnie nie lubię szminek. Tego koloru zwłaszcza unikam, bo dziwnie wyglądam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przyzwyczaić do nich ;) Ja teraz jestem wręcz uzależniona:)

      Usuń
  10. uwielbiam takie odcienie ten jest megaa:DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor szminki, taki chłodny odcień ciekawie współgra z okresem wakacyjnych upałów i lejącego się z nieba żaru. Zestawiłabym ją z zieloną sukienką ;) W swoich kosmetycznych wyborach zdecydowanie stawiam na jakość produktu i kupuję kosmetyki profesjonalne - starczają na dłużej, są wydajne i jestem pewna ich jakości. Jestem ciekawa, na co Ty stawiasz, wybierając kosmetyki?
    Większość z nas kupuje kosmetyki bardziej z przyzwyczajenia i ja też należę do te grupy, są takie, bez których nie mogę się obejść, ale lubię też nowinki, jednak zanim coś kupię wolę sprawdzić opinie na blogach (tak było w przypadku szminek, stąd tu trafiłam) albo popytać koleżanki – bardzo się liczę z opiniami innych, bywają bardziej wartościowe niż zdanie profesjonalistów, którzy czasem nie biorą pod uwagę indywidualnych cech każdej z nas oraz wyjątków. Kosmetyki z lepszej półki też zostały mi zarekomendowane przez znajomą, która profesjonalnie zajmuje się robieniem pięknych makijaży. Jak mi się kiedyś wydawało, że super zaoszczędzę kupując tańsze kosmetyki częściej, tak ona zwróciła mi uwagę, jak srogo się mylę. Ale przede wszystkim przekonała mnie wcześniej wspomniana jakość, która ma niewiele wspólnego z tym, co zwykle kupujemy.

    OdpowiedzUsuń
  12. mi takie róże nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień jest dość zdecydowany, także faktycznie nie będzie pasował każdemu;) Ale pewnie w ciemniejszych czujesz się lepiej?:)

      Usuń
  13. Ślicznie prezentuję się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...