10 sierpnia 2014

Lovely, Curling Pump Up Mascara

Dziś opowiem co nieco o moim ulubionym tuszu do rzęs, który towarzyszy mi już od ponad roku, a jest nim Curling Pump Up Mascara Lovely.



Maskara pogrubiająca i unosząca rzęsy. Gwarantuje efekt maksymalnie pogrubionych i wydłużonych rzęs. 


Na tusz skusiłam się głównie dzięki wielu pozytywnym opiniom przeczytanym na blogach. Chociaż wiem, że moja recenzja będzie tylko kolejną do kolekcji, mam nadzieję, że być może namówię kogoś do zakupu, tak jak podziałało to na mnie :-) Dodatkowym plusem zachęcającym do zakupu była również cena, gdyż maskara kosztuje około 9 zł, a często można ją dorwać także w promocyjnej cenie.

Zanim zaczęłam używać tuszu Lovely stosowałam Maybelline Colossal Volum' Express, który nadal bardzo lubię, ale sądzę, że Curling Pump Up Mascara może się z nim równać. Tusze dają nieco inne efekty, ale oba mi się podobają i uważam je za maskary, które najlepiej współgrają z moimi rzęsami.


Tusz Lovely posiada silikonową szczoteczkę, delikatnie wygiętą w łuk z różnymi długościami włosków, dzięki czemu łatwo można nadać rzęsom pożądany wygląd. Szczoteczką bardzo łatwo się manewruje, jest ona dość cienka i mała i bez problemu można pomalować rzęsy w wewnętrznym kąciku (w porównaniu do np. Colossala). 

Jaki efekt daje Curling Pump Up Mascara? Przede wszystkim cudownie wydłuża i podkręca rzęsy w naturalnie wyglądający sposób. Nie są one posklejane, nie wyglądają teatralnie. Z pogrubianiem rzęs tusz radzi sobie troszkę gorzej, ale ja i tak jestem bardzo zadowolona z efektu jaki nim uzyskuję.



Tusz nie osypuje ani nie kruszy się w trakcie noszenia. U mnie wytrzymuje w stanie nienaruszonym cały dzień. Nie ma też problemów z jego zmywaniem, olejki i płyny dwufazowe dają sobie z nim radę.

Ogromnym plusem jest też odcień tuszu - to głęboka, intensywna czerń.

Jeśli nadal zastanawiasz się nad zakupem Curling Pump Up Mascara - marsz na zakupy! Nie ma co zwlekać, bo ten tusz to świetny jakościowo kosmetyk za niską cenę. Czego chcieć więcej? ;-)

52 komentarze:

  1. Kupiłam go i czeka w zapasach, ale słyszałam ze u dużej ilości osob powodował wypadanie rzęs i sie teraz boje ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic takiego się nie dzieje, a używam go już dość długo;)

      Usuń
  2. uwielbiam ten tusz ALE strasznie mi się po nim rzęsy zepsuły ... :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony tusz! obecnie własnie nim maluję rzęsy, ale jest już na wykończeniu, więc niebawem muszę odwiedzić Rosska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też! Dobrze, że jest taki tani;)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten tusz! Chyba najlepszy jaki do chwili obecnej używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeden z moich ulubionych tuszy. Daje świetny efekt i się nie osypuje!! :Di ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mam zamiar kupić jakiś dobry tusz do rzęs i chyba na ten padnie mój wybór! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ją mam jej brata zielonego ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam- czeka na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona;)

      Usuń
  9. Czytałam o nim same dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam :) nie pogrubia super, ale jest w porzadku :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pogrubienie nie jest aż tak widoczne, ale i tak daje bardzo fajny efekt;)

      Usuń
  11. Będę musiała wypróbować- każdy go tak zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę ją upolować, bo to już chyba setna pozytywna opinia na temat tej maskary :)
    I jest idealna na mój studencki budżet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będziesz zadowolona :) Cena jest świetna, duży plus:)

      Usuń
  13. jeszcze nie miałam, ale to kwetsia czasu

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ja i bardzo lubie, choć nie pogrubia tak jak bym chciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam porządne pogrubienie, ale i tak go lubię;)

      Usuń
  15. jeden z moich ulubionych tuszy do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry i tani tusz ;) lubię i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Super, że u tak wielu osób się sprawdza;)

      Usuń
  18. Generalnie bardzo fajny tusz ;) też go miałam, ale przy dłuzszym stostowaniu troche osłabił mi rzęsy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka takich opinii się pojawiło, ciekawe czym jest to spowodowane :( Bo u mnie nic takiego nie wystąpiło, a używam go już dość długo...

      Usuń
  19. Uwielbiam go, ale ostatnio swędzą mnie po nim oczy...

    OdpowiedzUsuń
  20. mam i lubię, ale jednak ten zielony z Wibo lubię bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam jej jakieś 2 tygodnie i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie MÓJ ULUBIONY TUSZ... i ta rewelacyjna cena! Zakochałam się w nim jakieś 2 miesiące temu i czuję że będę używać już zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz długie rzęsy ;) Tego tuszu jeszcze nie miałam, ale w zapasach mam tyle, że aktualnie niepotrzebne są mi następne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam i uwielbiam :)

    Dziękuję za odwiedziny i postawienia komentarza

    Zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja używam jego brata bliźniaka z Miss Sporty i jestem zadowolona, on nieco bardziej pogrubia rzęsy niż ten z Lovely z tego co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...