14 września 2014

Ziaja Nuno, maska z zieloną z glinką

Chociaż aktualnie skóra mojej twarzy jest w całkiem dobrej kondycji, z pielęgnacji nie wyłączyłam całkowicie maseczek oczyszczających z glinkami. Pomagają one walczyć z nawet tymi drobnymi niedoskonałościami, z którymi większość z nas od czasu do czasu się boryka. Ostatnio natrafiłam na ciekawą maseczkę z Ziaji z serii Nuno, dokładnie jest to maska z zieloną glinką. Czy jest ona dobrą alternatywą dla naturalnych glinek? Zapraszam na recenzję!




Jestem zadowolona z działania maseczki. Jest ona zdecydowanie delikatniejsza niż czysta glinka, ale ma to swoje plusy - można dzięki temu stosować ją częściej, jest łatwiejsza w aplikacji i pachnie zdecydowanie lepiej :-) Zapach jest bardzo przyjemny, ale delikatny. 
Maska spełnia swoje podstawowe zadania - redukuje nadmiar sebum, łagodzi wszelkie zmiany trądzikowe czy zaczerwienienia. Nie zgadzam się jednak z zapewnieniem producenta, że ma ona nawilżać. Ma działanie ściągające, może nawet delikatnie wysuszać (koniecznie po jej użyciu muszę mocno odżywić i nawilżyć skórę). Lubię ją stosować, kiedy widzę, że moja cera zaczyna delikatnie szaleć, maseczka świetnie ją koi i uspokaja.



Maseczka ma jasnozielony kolor. Jej konsystencja jest kremowa i dość rzadka, jednak bez problemu można ją nałożyć na twarz. W przeciwieństwie do glinek, nie zastyga i łatwo się ją zmywa. 

Podsumowując, polecam maseczkę, ale raczej do cery mieszanej z drobnymi niedoskonałościami niż do trądzikowej.

Znacie? Dajcie znać jak sprawdza się u Was i jakie są Wasze ulubione maseczki przeciwtrądzikowe :-)

16 komentarzy:

  1. Nigdy jej nie miałam ale hm... całkiem lubiłam krem tonujący :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej sie na nią nie skusze; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tę maseczka kiedyś i pamiętam że nie byłam z niej zadowolona,nie widziałam żadnych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej serii miałam swego czasu krem tonujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria nuno jest mi znana, ale sama maseczka nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam jej kiedyś i byłam dosyć zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uzywalam kiedys kremu Nuno i sprawdzil sie,maski nie mialam ale mozliwe ze siegne.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ze delikatniejsza to naprawde akurat plus :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tej maseczki :) Ale ciekawy produkt :) ! Zawsze jednak kupuję te w saszetkach, moje ulubione to regenerująca i oczyszczająca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale potrzebuję chyba jednak czegoś mocniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. glinkę wole naturalną, ale z tej serii bardzo lubię krem tonujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze żadnej maseczki z Ziaji ;p
    a bardzo lubię błotną maseczkę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś i bardzo lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę chyba jednak te w saszetkach z glinką

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam i raczej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...