25 września 2015

Naturalna pielęgnacja twarzy

Każda z nas wie, jak istotna jest odpowiednia pielęgnacja twarzy. Od kiedy zostałam weganką zaczęłam przykładać do tego procesu jeszcze większą uwagę. Staram się sięgać po jak najbardziej naturalne produkty, które są delikatne i w łagodny sposób oddziałują na skórę. Ograniczyłam także liczbę kosmetyków, których regularnie używam. Jest to dość mała liczba produktów, które świetnie współgrają z moją skórą.


Zapraszam na film, w którym opowiadam więcej o tym, jak podchodzę do pielęgnacji twarzy oraz pokazuję, jakich produktów używam na co dzień.



Staram się nie używać zbyt wielu kosmetyków, gdyż coraz bliższe zaczynają mi być zasady minimalizmu i staram się powoli wprowadzać je w życie. Dlatego też, produktów nie jest bardzo dużo, w filmie pokazuję również ich alternatywy. 




Alterra, krem do skóry dojrzałej i wymagającej z orchideą na dzień
Alterra, krem nawilżający z białą herbatą i winogronem na dzień


Biochemia Urody, olejek myjący
Ziaja, Liście Zielonej Oliwki, oliwkowa woda tonizująca z witaminą C


Alterra, olejek do ciała limonka&oliwki,
Alterra, olejek do twarzy z granatem,
Isana Med, krem na noc z mocznikiem.

Co sądzicie o takiej delikatnej pielęgnacji twarzy? Bez jakich kosmetyków nie wyobrażacie sobie codziennego dbania o skórę twarzy?

6 komentarzy:

  1. kiedyś miałam i lubiłam pomarańczowy olejek myjący z bu

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak sprawdza sie olejek z alterry do twarzy?Nie zapycha ? Jaką masz cerę- suchą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam pomadkę Alterry i olejek myjący BU i bardzo, bardzo lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydło aleppo bardzo lubię i sama stosuję choć moim zdaniem czarne mydło afrykańskie sprawdza sie jeszcze lepiej. W Twojej porannej pielęgnacji brakuje mi toniku. Tonizowanie cery to bardzo ważny element pielęgnacyjny! Jeśli chodzi o maseczki to polecam Ci czyste glinki, te z ziaji nie są złe, ale prawdziwa glinka to zupełnie inna bajka ;)Pamiętaj też, że jest różnica pomiędzy olejem, a olejkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bez kremu nawilżającego, ponieważ mam suchą skore, czesto zostawia "nierówności" :P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obecnie modyfikuję moją codzienną pielęgnację na bardziej naturalną:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...