9 października 2015

Jesienny haul ubraniowy ♥

Robi się coraz zimniej, dni, a szczególnie poranki i wieczory są już bardzo, bardzo chłodne, więc zdecydowanie wymaga to zmiany garderoby na cieplejszą. Potrzebowałam kilku rzeczy na jesień i zaczęłam przeglądać sklepy internetowe oraz udałam się do galerii (chociaż bardzo tego nie lubię!). Co udało mi się kupić? Możecie zobaczyć w poniższym haulu. :-)


Staram się stawiać przede wszystkim na ubrania, buty i dodatki w neutralnych barwach, co pozwala mi nieco zminimalizować ilość posiadanych rzeczy. Jesienią do kolorów w jakie się ubieram dodaję także - oliwkowy, burdo oraz musztardowy. Przyznam, że jest to również sporym ułatwieniem podczas kompletowania codziennych strojów - praktycznie większość rzeczy do siebie pasuje! Widzę w tym rozwiązaniu same plusy, a  i mój portfel jest zadowolony. ;-)



Dajcie znać, co u Was króluje jesienią - jakie kolory, kroje? Po jakie dodatki sięgacie?;-)

2 komentarze:

  1. super zakupy, wszystko mi się podoba, a szczególnie botki. a szminka na ustach piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy, a Ty się fajnie prezentuejsz przed kamera, szminka genialna ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...