28 października 2015

Przepis: Tofucznica

Od kiedy pierwszy raz spróbowałam tofucznicy - regularnie zagościła ona w moim jadłospisie. Jest pyszna, sycąca, a do tego bardzo zdrowa. Świetny pomysł na szybką kolację czy śniadanie na słono. Warto ją wypróbować, a jestem pewna, że Wam posmakuje! W poniższym filmie dokładnie pokazuję jak ją przygotować.


Główną bazą tofucznicy jest oczywiście tofu, a reszta składników, dodatków zależy tylko od Was!





Ja zdecydowałam się na jarmuż, cebulkę, kukurydzę i czerwoną oraz żółtą paprykę.


Do tofucznicy dodaję także mieszankę mleka roślinnego i przypraw. Wszystkie składniki duszone w tak aromatycznej mieszance zyskują bardziej intensywny smak!



Dla mnie tofucznica jest jednym z ulubionych wegańskich dań. Zapraszam Was do spróbowania!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie jadłam, ale cholernie smakowicie wyglada; ) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...