2 października 2015

Ulubieńcy września ♥

Wrzesień dobiegł końca i wkraczamy w październik. Czekają nas coraz chłodniejsze dni, co równoznaczne jest z wieczorami pod kocem z kubkiem gorącej herbaty i książką (lub laptopem). Ach i zapomniałabym o świecach! Te piękne, cudowne i otulające zapachy... :) Ja już nie mogę doczekać się grudnia i powoli nadchodzącej świątecznej atmosfery (niech nikt nie mówi mi, że jest za wcześnie na oczekiwanie na nią!). 
A tymczasem zapraszam Was na film, w którym pokazuję moich wrześniowych ulubieńców.




Jak się okazuje wrzesień był dla mnie miesiącem zdecydowanie kuchennym, chociaż polubiłam się również z kilkoma kosmetykami.   
   

 



A co u Was dominowało we wrześniu? Bardzo chętnie się dowiem! :)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...