13 października 2015

Wegański foodbook #1 ♥

Uwielbiam oglądać foodbooki! Są interesujące, wciągają, a dodatkowo często stanowią kulinarną inspirację. Dlatego też dziś po raz pierwszy na moim kanale pojawił się film o tym, co jadłam w ciągu dnia czyli FOODBOOK w wersji wegańskiej. Jeśli macie ochotę na dużo pysznego jedzonka to zapraszam na film. :-)


Pokazywany jadłospis świetnie sprawdzi się w jesienny dzień! Dużo pysznego i aromatycznego jedzonka.


Zaczynamy oczywiście od śniadanka. U mnie to owsianka z karmelizowanymi jabłkami i migdałami.



Jako przekąska często gości u mnie zielony koktajl - dużo wartości odżywczych plus przepyszny smak - oraz zielony grejpfrut.




Na obiad sałatka z czerwonego ryżu z karmelizowaną cebulką i awokado (przepis). Moja ulubiona!


Podwieczorek to kanapki z domowym hummusem z suszonymi pomidorami i  świeżym pomidorem.



Na kolację zjadłam moje ukochane pieczone ziemniaczki. Świetnie smakują z przecierem pomidorowym z przyprawami lub po prostu z ketchupem. Przygotowałam sobie do nich także szybką sałatkę.


Dzisiejszy foodbook to jedzonko, które bardzo często u mnie gości. A jakie są Wasze ulubione potrawy?;-)

3 komentarze:

  1. fajny filmik i bardzo sympatyczny głos! jadłabym dosłownie wszystko :) chociaż ciągle jeszcze nie mogę się przekonać do ciepłych śniadań, takie przyzwyczajenie z lata! no ale "winter is coming", więc pewnie niedługo to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda bardzo apetycznie! ;) Patrząc na Twoje propozycje odechciewa się schabowego. ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...