21 października 2015

Wegański foodbook #2 ♥

Ostatni foodbook tak bardzo Wam się spodobał, dlatego zdecydowałam, że będę je kręcić zdecydowanie częściej. Uwielbiam dzielić się pomysłami na wegańskie posiłki. Dlatego zapraszam Was na kolejny film z wegańskim jadłospisem. 


Foodbook z jesiennym akcentem, w którym znajdziecie wiele interesujących i ciekawych potraw, jak i szybkie, proste jedzonko.


Dzień rozpoczęłam od przepysznych naleśników kokosowych. W uzyskaniu ich mocno kokosowego smaku pomogła mi mąka kokosowa, a także wiórki kokosowe. Idealne na śniadanko, ponieważ są bardzo sycące.




Kolejnym posiłkiem były kanapki z chleba żytniego z moją ukochaną pastą z awokado oraz pomidorkami koktajlowymi i rukolą. 



Następnie przyszedł czas na małą słodką przekąskę - malinowy Fig Bar (mój ulubiony!).


Następnie jadłam pyszną zupę z dyni z mleczkiem kokosowym, na którą przepis pojawił się ostatnio na blogu.



Na kolację moja ulubiona szybka potrawa z makaronem gryczanym. Kukurydza i fasolka z cebulką i papryką czerwoną w sosie sojowym.


Wieczorną przekąską były chipsy z jarmużu - mój debiut! I niestety wyszły nieco przypalone, także następnym razem muszę skrócić czas pieczenia do 5 minut.


Tyle pyszności na dziś! ;-)

2 komentarze:

  1. Ten makaron z warzywami wygląda pysznie. Sama jestem na diecie wegetariańskiej, więc będę czerpać pomysły z Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...