3 listopada 2015

Wegański foodbook #3 ♥

Nadeszła pora na kolejny foodbook, w którym znowu znajdziecie wegańskie pyszności.  Staram się, aby jadłospisy, które Wam pokazuję były urozmaicone i prezentowały również, jak ciekawa i różnorodna może być kuchnia roślinna! ;-)




Dzień rozpoczęłam nieco inaczej niż zazwyczaj, gdyż od śniadania na słono - przepysznej tofucznicy. Przepis znajdziecie tutaj.



Popołudniowa słodka przekąska - chlebek bananowy w czekoladowym wydaniu oraz kakao na mleku ryżowym. Przepis na chlebek pojawił się na niedawno na blogu.



Na obiadek przygotowałam sobie przepyszny i rozgrzewający z przepisu Jadłonomii. Uwielbiam go! Bardzo aromatyczny, a do tego smakuje jak prawdziwy rosół.


Wieczorową porą sałatka - pomidorki koktajlowe, kukurydza, awokado, cebulka czerwona, rukola i sałata lodowa z musztardowym dressingiem.



A na kolację burgery z własnego pomysłu (tofu, kasza jaglana, płatki owsiane, soczewica zielona) z pieczonymi ziemniaczkami. Uwielbiam takie połączenia!




To był pyszny dzień! ;-)

5 komentarzy:

  1. bardzo lubię twoje foodbooki, zawsze miło popatrzeć na dobre jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wegetarianką od jakiś 4 lat ale powiem Ci, że na przejście na weganizm nie mogę się jakoś przekonać. Mimo, że to wszystko tak dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pieczone ziemniaki i burgery wyglądają mega smakowicie. Ja co prawda jestem wegetarianką, ale większość moich dań jest wegańskich;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią przeczytałabym przepis na te burgery z soczewicą, wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...