20 listopada 2015

Healthy food haul ♥

Uwielbiam testować nowinki z zakresu zdrowej żywności, ale mam również kilka ukochanych produktów, bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania w kuchni. Dlatego, co jakiś czas decyduję się na większe zakupy, które zazwyczaj są uzupełnieniem zapasów, ale też możliwością spróbowania kilku nowych produktów. Niedawno nadeszła pora na właśnie takie zakupy, których efekty możecie zobaczyć w poniższym filmie.



Zdecydowałam się na zakup kilku nowości ze sklepu DrPelc, ale sięgnęłam również po moje stałe, ulubione produkty. Do tego moje ukochane (i niezbędne!) masełko migdałowe oraz pasta tahini z Primaviki. Moim ostatnim odkryciem są daktyle Medjool - z pewnością nie wrócę już do klasycznych, suszonych daktyli!


Znacie, któryś z prezentowanych przeze mnie produktów? Podzielcie się swoimi ulubieńcami spośród podobnych dodatków do codziennej zdrowej diety! :-)


11 komentarzy:

  1. Nie myślałaś o ciemniejszym podkładzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że znam te produkty, używam wielu z nich na co dzien :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo próbowałam przerzucić się na zdrowe jedzenie i nici ;P Co prawda jest lepiej ale wciąż dużo mi brakuje do tej zdrowej diety ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie odwiedzić ten sklep, nie jadłam niczego do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam :) Będziesz zadowolona :)

      Usuń
  5. Pierwsze słyszę o tym sklepie. Ja generalnie nie jestem wielką fanką zdrowej żywności, głównie ze względu na cenę :P. Ale od czasu do czasu warto jednak sięgnąć po takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych daktyli, gdzyż za zwykłymi, suszonymi nie przepadam :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...