18 listopada 2015

Wegański foodbook #4 ♥

Nadeszła pora na kolejny foodbook, w którym pokazuję, co jem w ciągu dnia. Zapraszam do oglądania!




Swój dzień rozpoczęłam od jogi, zatem to, co widzicie poniżej jest moim posiłkiem przedtreningowym. Zawsze staram się zjeść coś nawet małego przed ćwiczeniami, ponieważ nie lubię ćwiczyć na pusty żołądek. Ostatnio powróciłam do picia ciepłej wody z sokiem z cytryny i imbirem - świetna na dobry początek dnia! Do tego banan i można zaczynać jogę! 


Na śniadanie w ostatnim czasie bardzo często gości u mnie smoothie bowl - czyli gęsty koktajl z dodatkami. Mój organizm w naturalny sposób kieruje mnie do surowych śniadań (dziwne, bo zazwyczaj w okresie jesiennym i zimowym sięgamy po ciepłe, czyli najczęściej gotowane posiłki), dlatego smoothie bowl to świetne rozwiązanie.



Przekąska na szybko - Apple Cinnamon Raw Bite. Pycha!


Na obiad jadłam przepyszne curry warzywne z cynamonowym aromatem. Opierało się ono na batatach, ciecierzycy oraz mnóstwie różnorodnych warzyw. Do tego ryż jaśminowy i chlebki z mąki gryczanej.


Przekąska mieszana - daktyle Medjool, orzechy brazylijskie, wafle ryżowe z dżemem z truskawek i nasion chia oraz kakao.


A na kolację pieczone warzywa oraz frytki z batatów. Moja ostatnia obsesja! ;-)




Jak Wam się podoba taki jadłospis?;-)

2 komentarze:

  1. Muszę spróbować frytek z batatów, coraz łatwiej je kupić a do tej pory nie wiedziałam co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...