27 grudnia 2015

Elektryczna szczoteczka oczyszczająca do twarzy Rival de Loop | Recenzja + prezentacja

Ostatnio do mojej pielęgnacji twarzy dołączył jeden szczególny produkt i muszę przyznać, że całkowicie nią zawładnął! Od dawna chciałam wypróbować elektryczną szczoteczkę do twarzy, gdyż miałam nadzieję, że pomoże mi ona w walce o poprawę stanu mojej skóry. Borykam się z drobnymi niedoskonałościami oraz przebarwieniami, dlatego bardzo cieszę się, że w moje ręce trafiła elektryczna szczoteczka do oczyszczania twarzy Rival de Loop. W poniższym filmie opowiadam o niej nieco więcej, dzielę się moimi wrażeniami z użytkowania, a także możecie zobaczyć ją w akcji!



Szczoteczkę otrzymujemy w poręcznym etui, które ułatwia przechowywanie samej szczoteczki oraz końcówek. Cały zestaw kosztuje 39,99 zł.



Sama szczoteczka jest bardzo porządnie wykonana. Zasilana jest na baterie.



Dużym plusem jest fakt, że w zestawie otrzymujemy również dwa rodzaje końcówek - miękką i twardą (po dwie sztuki). Końcówki możemy dokupić również osobno (2 sztuki za 9,99 zł).




Używacie szczoteczek elektrycznych do mycia twarzy?

8 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnej elektrycznej szczoteczki. Cenę ma przyjemną.

    OdpowiedzUsuń
  2. \Ciakawi mnie ten produkt, cena jest fajna, więcej nie byłabym w stanie za nią dać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ciekawe :) Jeszcze nie miałam takiego przedmiotu :)

    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda PRZEŚLICZNIE :D Ja takich szczoteczek nie używam, na próbę kupiłam manualną i leży i się kurzy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam osobiście, ale akurat tę firmę bardzo dobrze znam i wierzę, że szczoteczka jest solidna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  7. Można dokupić te szczoteczki miękkie?? Widziałam tylko te MITTEL.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie się prezentuje :) Widziałam taką szczoteczkę w nie jednym sklepie, mimo że czytałam na jej temat wiele dobrego, jeszcze się na nią nie skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...