5 grudnia 2015

Wegański foodbook #5 ♥

Zauważyłam, że duża część z Was lubi foodbooki, dlatego staram się je nagrywać dość często. Sprawia mi to przyjemność i dodatkowo motywuje do regularnego jedzenia, co jest sporym plusem. Dlatego zapraszam do oglądania kolejnego (piątego już!) foodbooka czyli mojego dziennego jadłospisu. ;-)





Dzień rozpoczęłam od ciepłej wody z sokiem z cytryny oraz banana, ponieważ zdecydowałam się wykonać krótki trening. Więcej o tym, co ćwiczyłam opowiadam w filmie.


Następnie nadeszła pora na śniadanie - czyli moją ukochaną owsiankę, która w ostatnim czasie gości u mnie codziennie!



A moje ulubione dodatki ostatnio to: łuskane nasiona konopi, nasionka chia, surowe wiórki kakaowe i syrop z agawy.


Jaka przekąskę często podjadam ostatnio hummus z warzywami - ostatnio akurat były to pomidorki koktajlowe i ogórek, ale pysznie komponuje się także z marchewką.




Na obiad przygotowałam sobie miks wszystkiego - komosa czerwona, ryż basmati, fasolka biała, ciecierzyca, szpinak, pieczone warzywa, pomidorki koktajlowe i sos musztardowy w słodkim wydaniu.



W Tesco pojawiły się nowe surowe batony - RAW ENERGY, także musiałam wypróbować. Jest kilka smaków, cena 4,99 zł!


Szybka kolacja - makaron ryżowy z duszonymi pieczarkami, cebulką i suszonymi pomidorami.


I słodka przekąska na zakończenie dnia - po kilka kostek cudownych czekolad! ;-)


Czego najchętniej byście spróbowali?;-)


2 komentarze:

  1. Wszystko wygląda pysznie (i na pewno takie jest) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo te batoniki są w Tecsco? :D no prosze! lece po nie bo uwielbiam :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...