12 grudnia 2015

Wegańskie święta ❄ | Potrawy wigilijne w wersji roślinnej

W coraz bardziej zimowym nastroju chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubionymi przepisami na dania świąteczne (jeszcze niecałe dwa tygodnia, aaa!), które będę przygotowywać w tym roku. Wszyskie potrawy są oczywiście wegańskie i często przewyższają smakiem swoje mięsne odpowiedniki. Zapraszam na film, w którym opowiadam, jak wyglądały moje ulubione potrawy wigilijne wcześniej i jak zmieniły się one po przejściu na weganizm. W filmie dokładnie opowiadam o każdej z potraw, a poniżej znajdziecie listę dań, które będę przygotowywać oraz przepisy.




Wigilia:
* Zupa grzybowa ze śmietanką roślinną;
* Pierogi w dwóch wersjach - z kapustą oraz z kapustą i grzybami;

Święta:
* Bigos - przepis, o którym mówię w filmie zaginął, nie mogę go znaleźć, dlatego najprawdopodobniej skorzystam z tego przepisu;
* Pasztet ze śliwką z soczewicy i kaszy jaglanej;
Hummus (prawdopodobnie z burakiem);
* Tort - będę przygotowywać tort na moje urodziny, biszkopt dokładnie z przepisu, natomiast kremy i dekoracja to będzie już moja inwencja twórcza (prawdopodobnie będzie to tort Oreo!).




Jakie są Wasze ulubione świąteczne potrawy? ❄

3 komentarze:

  1. Super pomysł na zrobienie takiego filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mega nakręcona na te pyszne pierniki :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...