21 stycznia 2016

Dlaczego warto pić soki? ♥ | Przepis na pyszny sok warzywno-owocowy

Soki ostatnio stały się obowiązkowym punktem moich codziennych jadłospisów. W poniższym filmie znajdziecie uzasadnienie dlaczego warto je pić!




A oto przepis na mój ulubiony w ostatnim czasie sok.



Składniki:
* 4 małe jabłka,
* 3 marchewki,
* 1 burak,
* kilka łodyżek selera naciowego,
* kawałek selera,
* jarmuż lub szpinak.



Połączenie smaków jest cudowne! A pozostałości po wyciskaniu możemy wykorzystać do kotletów warzywnych lub do ciasta.


Pijecie soki? Jakie są Wasze ulubione?

5 komentarzy:

  1. Mój tato codziennie rano robi dla wszystkich domowników świeżo wyciskany sok z pomarańczy. Jest pyszny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uwielbiam soki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście wolę chyba tylko owocowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe wlasnie tez dzis napisalam o sokach :) Twoj wyglada i pewnie smakuje przepysznie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Super post i narobiłaś mi z rana ochoty, mniam :) Mam okazję podpytać osoby, która stosuję takowe urządzenie, ponieważ od dłuższego czasu poszukuję właśnie takiego cudeńka i nie potrafię się zdecydować. Mogłabyś mi doradzić, może jest coś na co powinnam przy zakupie zwrócić większą uwagę? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...