9 stycznia 2016

Wegańska pielęgnacja twarzy i ciała: Sylveco, Biolaven ♥

Początkowo, gdy zaczęłam zmieniać kosmetyki wegańskie, dopadło mnie jakby zwątpienie i zagubienie. Nie byłam pewna, których kosmetyków mogę używać, zdarzało się, że kupiłam coś nowego, a dopiero po dokładniejszym przeanalizowaniu składu w domu, okazywało się, że dany kosmetyk zawiera jakiś składnik odzwierzęcy. Dlatego coraz bardziej zniechęcałam się do kupowania nowych produktów, nie było to już takie proste jak wcześniej, gdy wystarczyło wyjście do drogerii i kupno lakieru czy pomadki o ładnym kolorze. Teraz moje zakupy są dużo bardziej przemyślane, chociaż zdarza mi się popełnić błąd i kupić jakiś niewegański kosmetyk (ale raczej ze względu na jakiś składnik, niż producenta, ponieważ kupuję tylko od firm, które nie testują swoich kosmetyków na zwierzętach). W ostatnim czasie powróciłam do testowania nowych produktów, sprawia mi to niesamowitą radość, dodatkowo dlatego, że są te przede wszystkim produkty naturalne, bardzo delikatne, które moja skóra po prostu uwielbia! Dlatego chciałabym zaprosić Was na pierwszy film z nowej serii na moim kanale - Wegańska pielęgnacja. Dziś w ramach pierwszego filmu opowiadam o kosmetykach Sylveco i Biolaven.




Mieliście okazję próbować kosmetyków Sylveco i Biolaven?

5 komentarzy:

  1. Mam dwa produkty Sylveco i myślę, że sukcesywnie będę tą ilość zwiększać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widać ,że dobre i nie słyszałam o nich więc fajnie teraz o tym usłyszeć heheh
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką ty masz piękną cerę - i na filmie i na zdjeciu rzucilo mi sie w oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i Sylveco i Biolaven (świetna jakosć i cena), a teraz wyszła kolejna ich linia - Vianek - po opakowaniu "hasa" króliczek (są nietestowane na zwierzętach), a dodatkowo skład jest eko i bez gmo.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie myślałaś o tym, żeby wprowadzić tagi, albo kategorie wpisów na blogu? to ułatwiłoby sprawę, kiedy ktoś tak jak ja, trafia na twój blog z youtube i interesują go głównie przepisy na wegańskie dania. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...