27 lutego 2016

Blog roku ♥ | Gala Twórców 2015

Kochani, dość spontanicznie zgłosiłam się do konkursu Gala Twórców 2015 czyli po prostu Blogu Roku, do którego z roku na rok zostaje dodanych coraz więcej kategorii. Biorę udział jako Twórca Roku, w kategorii Lifestyle. Mój kanał na Youtube - treści, jakie staram się Wam przekazywać, są dla mnie niezwykle ważne! Dlatego wiele znaczyłoby dla mnie, gdybyście zdecydowali się oddać na mnie swój głos. Wystarczy wysłać SMS na nr 7124 o treści H11117, jego koszt to 1,23 zł. Dodatkowo wspieramy w ten sposób Fundację Dziecięcą Fantazja, bo to na nią zostaną przekazane pieniążki z smsów. Zapraszam również na film, w którym wyjaśniam więcej ;-)



Dziękuję za każdy głos! :-)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...