21 lutego 2016

Wegański foodbook #7 ♥

Uwielbiam kręcić dla Was foodbooki, dlatego już teraz możecie oglądać kolejny film z tej serii na moim kanale. Dodatkowo oprócz pokazywania dziennego jadłospisu, opowiadam co nie co na temat moich aktualnych treningów. Jeśli szukacie inspiracji na trening w warunkach domowych to zapraszam!



Dzień rozpoczęłam, tak jak zazwyczaj, od szklanki ciepłej wody z sokiem z cytryny.


Następnie nadeszła pora na trening, a po nim oczywiście - owsianka! Uwielbiam owsiankowe wariacje ;-) Ale moim ulubionym dodatkiem jest zdecydowanie kiwi.



I nie może zabraknąć również pokrzywy.


Uzależnienie od świeżo wyciskanych soków trwa - tym razem grejpfrut i pomarańcza.


Polubiłam ostatnio domowy hummus - wersja z oliwkami jest przepyszna!


Wieczorna przekąska - kawa zbożowa na mleku migdałowo-ryżowym oraz mój ulubiony Fig Bar :-)


A na kolację cudowne burgery z batata i białej fasoli (przepis), pieczone ziemniaczki i sałatka z sosem musztardowym.



Co najchętniej byście zjedli? ;-)


4 komentarze:

  1. Ale pyszności!!! Gdybym tylko umiała gotować takie super rzeczy jak wegańskie burgery, to rozważałabym przejście na wegetarianizm :). No a hummus i ja polubiłam. Kiedyś niespecjalnie mi smakował, ale kiedy zrobiłam go sama i przyprawiłam po swojemu, a także nie zmiksowałam go na totalny krem tylko zostawiłam nieco do chrupania, to zakochałam się w nim z miejsca ;). Polecam klasyczny hummus z dodatkiem czarnuszki - cudowny, lekko pieprzny. Mój ulubiony :). Ale z oliwkami też koniecznie muszę spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu pyszności. A szczególnie takie filmiki. A tymczasem zapraszam na mojego bloga. kiedyś prowadziłam ale przestałam, a teraz pod namową ważnych dla mnie osób powróciłam. W wolnej chwili możesz odwiedzić.
    http://mowmikasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...