1 marca 2016

Wegańska pielęgnacja: Zielone Laboratorium ♥

W ostatnim czasie miałam możliwość przetestować kilka kosmetyków z firmy Zielone Laboratorium. Zaczęło się niewinnie - od malutkiej, kilku mililitrowej próbki cudownego płynu micelarnego z wodą miętową, który wpadł w moje ręce podczas zakupów w Urban Vegan. W płynie się po prostu zakochałam i zapragnęłam wypróbować więcej naturalnych kosmetyków. Za wielki plus firmy Zielone Laboratorium uważam to, że wszystkie produkty, jakie posiada w swojej ofercie są wegańskie (i mają świetne składy!) oraz fakt, iż część dochodów przekazuje na organizacje działające na rzecz zwierząt. Informacja o tym, jaką organizację wspieramy, znajdziemy na opakowaniu każdego produktu, co jest świetnym rozwiązaniem! Po tym krótkim wstępie zapraszam na moją opinię na temat kilku kosmetyków, które testowałam niedawno.



Moim absolutnym hitem stała się maska głęboko oczyszczająca z białą glinką



Moja skóra bardzo polubiła się z masłem do ciała z jabłkiem i lawendą. Chociaż za zapachem lawendy nie przepadam, to masło pachnie przepięknie - zdecydowanie wyczuwalne są nuty cynamonu!



Krem do dłoni regenerujący z masłem shea idealnie sprawdza się jako ratunek dla przesuszonej skóry.



Znacie kosmetyki Zielone Laboratorium? Koniecznie dajcie znać, jakie są Wasze ulubione! ;-)

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o "wegańskich" kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :) Fajny pomysł z przekazywaniem części dochodu na fundacje i zamieszczenie informacji na opakowaniu o tym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...