22 maja 2016

Ulubieńcy kosmetyczni ostatnich miesięcy ♥

W ostatnich miesiącach polubiłam się z wieloma nowymi produktami kosmetycznymi, zarówno z pielęgnacji, jak i kolorówki, dlatego też pomyślałam, że muszę się z wami nimi podzielić (wreszcie!). Część kosmetyków jest wegańska, a do tego mają naprawdę przyjazne składy i świetnie wpływają na skórę. Poznajcie moich ulubieńców! :-)

Kosmetyki kolorowe

 

Mam już dwie matowe pomadki w płynie Golden Rose i po prostu je uwielbiam. Dzięki Golden Rose moja obsesja na punkcie kolorowych i matowych ust trwa! Posiadam Liquid Longstay Matte Lipstick w kolorach: 10 i 06. Numer 10 to cudowny siny, lekko fioletowy odcień, natomiast 6 to przepiękna czerwień. Więcej o pomadkach wkrótce! :-)
Bardzo polubiłam się również z kosmetykami Bell z serii HYPOAllergenic. Dla mojej skóry idealny jest fluid matująco-kryjący w odcieniu 01. Hypoalergiczna płynna baza pod cienie świetnie przedłuża ich trwałość i podbija kolory. Oba kosmetyki zdecydowanie warte wypróbowania. 
Jeśli mowa o makijażu nie może zabraknąć kosmetyków Annabelle Minerals - szczególnie lubię cień do powiek Vanilla (idealny do dziennego makijażu, wystarczy dodać klasyczną czarną kreskę i jesteśmy gotowe!) oraz róż w odcieniu Honey, którego używam jako bronzera. Minerały świetnie działają na moją skórę, uwielbiam je!

Pielęgnacja twarzy


Pokochałam (chociaż to i tak zbyt małe słowo) olejek do demakijażu Resibo. Moja skóra po jego użyciu jest świetnie oczyszczona, mięciutka i odnowiona. Ciężko opisać to uczucie, ale po jego zastosowaniu mam wrażenie, że użyłam bardzo drogiego kosmetyku. A tak naprawdę to po prostu w prawie 100% naturalny produkt o bardzo dobrej niskiej cenie w porównaniu do cudownej jakości. Jego używanie jest czystą przyjemnością.
Bardzo polubiłam również żel myjący normalizujący Ziaja Pro, który jest świetnym uzupełnieniem mojego oczyszczania skóry. Nie wysusza i łagodzi podrażnienia. Bardzo dobrze sprawdza się używany po olejku Resibo, jak i rano usuwa wszystkie zanieczyszczenia i odświeża skórę.
Na skórę mojej twarzy bardzo dobrze wpływają delikatne kosmetyki Biolaven - testowałam większość produktów firmy i stwierdzam, że są po prostu cudowne - naturalne składy, nie podrażniają skóry. Ostatnio zaczęłam ponownie używać kremu na dzień i kremu na noc - sprawdzają się świetnie!
I na koniec moja ukochana odżywka do rzęs Long 4 Lashes. Nie muszę dużo o niej pisać - to już moje kolejne (chyba 3!) opakowanie. Rzęsy rosną po niej jak szalone, a do tego nie podrażnia skóry jak niektóre odżywki. Zdecydowanie warto wypróbować, jeśli chcecie poprawić kondycję swoich rzęs.

Pielęgnacja ciała i włosów


Uwielbiam dbać o skórę za pomocą olejków. Jest to sposób pielęgnacji ciała, który sprawdza się u mnie najlepiej. Szczególnie polubiłam dwa kosmetyki tego typu, które pomagają mi odżywić i nawilżyć skórę. Moim najnowszym odkryciem jest suchy olejek krystaliczny Ziaja z nowej serii Cupuacu - cudowny zapach i cudowne działanie. Drugim produktem jest olejek do ciała wygładzająco-nawilżający z Zielonego Laboratorium. Pachnie delikatnie marchewkowo (ale przyjemnie) i świetnie odżywia i ujędrnia skórę. Bardzo dobrze sprawdza się również w pielęgnacji twarzy.
Staram się nie zapominać o pielęgnacji skóry dłoni i nawilżać regularnie, a nie tylko wtedy, gdy są przesuszone. Dwa kremy, które sobie szczególnie upodobałam nieco różnią się swoim działaniem. Krem do rąk Bio IQ jest nieco bardziej gęsty i bogaty, minimalnie dłużej się wchłania, ale cudownie nawilża i odżywia skórę dłoni. Natomiast nawilżający krem łagodzący z Tołpy ma lekką konsystencję, szybko się wchłania - przez co jest to idealny krem to aplikowania w ciągu dnia - a nawilża równie dobrze.
I na sam koniec pozostała moja ulubiona odżywka do włosów - wersja nawilżająca 'granat i aloes' z Alterry. Gęsta, niesamowicie odżywcza i bogata, świetnie sprawdza się również jako maska, a do tego pięknie pachnie. Nie mogę jej nic zarzucić, z moimi włosami bardzo dobrze współgra.

Zapraszam również na film, w którym opowiadam o wszystkich kosmetykach nieco więcej! 


Znacie pokazane przeze mnie produkty? Dajcie znać jakie kosmetyki ostatnio polubiłyście! :-)


11 komentarzy:

  1. Ja też mam dwie pomadki z Golden Rose i są spoko, lubię je, aczkolwiek oczekiwałam czegoś więcej po tych wszystkich ochach i achach ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesują mnie kosmetyki z serii Ziaja Pro i med. Ale obecnie mam zapas, tylko żel do twarzy mi się kończy jednak będą potrzebowała czegoś do skóry suchej i wrażliwej. Moją ukochaną odżywką do rzęs jest floslek, zużyłam kilka opakowań. Ten olejek do ciała z zielonego laboratorium jest super :) już go kończę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ziaja Pro polecam peeling do twarzy, zużyłam 2 opakowania, bardzo dobry :)

      Usuń
  3. Odżywkę do rzes uwielbiam kupiłam drugie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle, ze wiekszosci przyjrze sie blizej :) widze tam calkiem ciekawy olejek do ciala -ten z Zielonego Laboratorium ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matowe pomadki z GR również przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korzystałam już z produktów Ziaja także polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka produktów z serii Ziaja Pro i bardzo przypadły mi do gustu. Szczególnie mogę polecić maskę zwężającą pory - ma bardzo ładny, orzeźwiający zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie przypadły do gustu nie tylko produkty z serii Ziaja PRO, ale również z lisci manuka i cupuacu. Masłem kakaowym również nie gardzę :) Tylko, że ja wszystko kupuję przez internet, bo jest zwyczajnie taniej :) https://e-ziaja.com/pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pomadka GR w numerze 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poluję na tą 10-tkę z GR ale niestety wykupiona. Pozostaje mi czekać aż przejdzie na nią szał. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...