15 maja 2016

Wegański foodbook #8 ♥

Jak ten czas szybko leci! Minęło kilka miesięcy od ostatniego foodbooka, dlatego stwierdziłam, że najwyższa pora na kolejny film i wpis tego typu ;-)


Ponieważ dzień rozpoczęłam od treningu, poniżej widzicie moją małą przekąskę przedtreningową. Nie lubię ćwiczyć z pełnym żołądkiem, dlatego zazwyczaj jem coś lekkiego - banan sprawdza się idealnie!


Na śniadanie przygotowałam owsiankę połączoną z koktajlem - czyli pożywny posiłek dla leniwych ;-) Często sięgam po niego, gdy nie mam zbyt wiele czasu - smakuje przepysznie. Gdy dobrze zblendujemy płatki z koktajlem, nie będą one wyczuwalne w smaku. Nieodłącznym składnikiem moich potreningowych koktajli jest białko konopne - możecie je kupić w sklepie Dr Pelc.



Moja ulubiona ostatnio przekąska to wafle ryżowe z masłem migdałowym oraz z masłem z nerkowców Primavika z bananem. Nie ma nic lepszego! A do tego woda kokosowa, którą uwielbiam.




Na obiad przygotowałam pyszne pulpeciki z kaszy jaglanej w formie kuleczek (inspirowałam się przepisem z bloga erVegan) z pieczonymi bez tłuszczu batatami oraz młodymi ziemniaczkami. Nie mogło zabraknąć również sałatki ;-)





Mała przekąska - baton Pulsin. Pyszny i zdrowy! ;-)


Bardzo prosta i szybka kolacja - kanapki z chleba żytniego z hummusem. Polecam hummus z Lidla o bardzo fajnym składzie ;-)


Zapraszam również na film, w którym opowiadam więcej o powyższym jedzeniu.


Dajcie znać, której potrawy spróbowalibyście najchętniej! ;-)

4 komentarze:

  1. To masło migdałowe jest genialne. Uwielbiam je ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniammm, bardzo smakowite i atrakcyjnie wyglądające jedzonko, najbardziej zaciekawiły mnie pulpeciki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda super :) Też uwielbiam wodę kokosową i wafle z masłem orzechowym :) Pulpeciki z kaszy jaglanej też się pysznie prezentują. I narobiłaś mi ochoty na kanapki z hummus :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam,wszystko wygląda przepysznie!
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...