11 czerwca 2016

9. Foodbook ♥ | Dzienny jadłospis

Nareszcie nadeszła pora na kolejnego foodbooka czyli mój dzienny jadłospis. Uwielbiam nagrywać filmy tego typu (zarówno foodbooki, jak i przepisy) i widzę, że i wam się one podobają, co mnie niesamowicie cieszy. Film znajdziecie poniżej, ale zapraszam również do zapoznania się ze zdjęciami wszystkich niesamowicie smacznych potraw ♥


Przed faktycznym śniadaniem ćwiczyłam i moją przekąską przedtreningową była połówka banana i oczywiście woda (nieuwiecznione na zdjęciu). Po treningu przygotowałam sobie szybki i prosty koktajl: pół banana, mleko ryżowe, szpinak, białko konopne, siemię lniane i nasiona chia. 

Na śniadanie do koktajlu przygotowałam moje ulubione ostatnio naleśniki owsiane, na które przepis znajdziecie tutaj. Teraz przygotowuję je bez dodatku tłuszczu, smakują jeszcze lepiej! Wersja z musem truskawkowym i płatkami migdałów jest obłędna ♥



Jako przekąskę wybrałam przepyszny baton Dobra kaloria o smaku ' kokos&orzech'. Udało mi się wreszcie dorwać te batony w Tesco i są po prostu przepyszne! Warto mieć taki baton ze sobą, jeśli gdzieś wychodzimy (ja zawsze noszę w torebce przynajmniej jeden). Uwielbiam też batony Pulsin :-)



Kolejnym posiłkiem były tosty z hummusem i warzywami. Uwielbiam podpieczony i chrupiący chleb żytni w połączeniu z hummusem! Czasami zastępuję hummus awokado. Takie kanapki są idealne do zabrania ze sobą do pracy.



Kolejną przekąską była po prostu... gruszka ♥ Ostatnio pokochałam jabłka, jak i właśnie gruszki, dlatego zazwyczaj zabieram je ze sobą do pracy!


I nadeszła pora na kolację czyli pieczone ziemniaki oraz szparagi. W tym roku spróbowałam szparagów po raz pierwszy i wciąż uczę się je przyrządzać (ale wychodzi mi to coraz lepiej!). Najbardziej smakuje mi wersja pieczona z dodatkiem oliwy z oliwek, soli i pieprzu. W podobnym wydaniu polubiłam również brokuły - polecam spróbowanie obu wersji ♥



I na wieczorny mały deser zjadłam kilka kawałków mojej ulubionej czekolady.


Zapraszam również na film, w którym opowiadam nieco więcej o tych wszystkich pysznościach! ♥


Dajcie znać, której potrawy najchętniej byście spróbowali! :-)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...