11 czerwca 2016

Letnie nowości Lirene ♥

Po raz kolejny Lirene zachwyca swoimi nowościami. Zawsze, gdy otrzymuję paczki z nowymi produktami tej marki jestem pod ogromnym wrażeniem jej ciągłego rozwoju, jak i nakładu pracy jaki jest wkładany w jej promocję. Dlatego z przyjemnością zapraszam was na pierwsze spotkanie z nowościami Lirene 


Kosmetyki na lato to strzał w dziesiątkę! Ostatnio uwielbiam samoopalacze, podoba mi się kiedy moja skóra wygląda na lekko opaloną. Dlatego nie mogę doczekać się aż przetestuję nowości z serii Lirene Bronze Collection. Mamy kilka opcji: samoopalający krem do twarzy i ciała, koloryzujący balsam do ciała i samoopalający mus-pianka. Najbardziej zainteresowała mnie ostatnia opcja, ponieważ jeśli sięgam po samoopalacze to zazwyczaj w takiej właśnie wersji. Dla wielbicielek opalenizny znajdzie się jeszcze jeden bardzo ciekawy produkt poniżej!:-)


Brązujący balsam do ciała pod prysznic po prostu mnie zachwycił. Prostota, ale jednocześnie innowacyjność tego produktu bardzo trafiają w mój gust. Perłowy mus do ciała 'orientalna magnolia' pachnie obłędnie i od pierwszego użycia bardzo mi się spodobał - idealny element letniej pielęgnacji ciała! Osławiony podkład No Mask niesamowicie mnie ucieszył. Czuję, że może to być mój kolejny ulubieniec jeśli chodzi o podkłady Lirene :-) Intensywnie nawilżający krem-koncentrat do stóp po pierwszych testach wypada bardzo pozytywnie. I na koniec pozostał nam Antycellulitowy ENDO-MASAŻ czyli zestaw do masażu, w skład którego wchodzi olejek antycellulitowy i bańka chińska (którą od zawsze chciałam wypróbować!). Myślę, że taki zestaw będzie idealnym uzupełnieniem treningów.


Jeżeli chodzi o mnie, to te trzy produkty zaciekawiły mnie najbardziej? A co wam najbardziej się spodobało? 

6 komentarzy:

  1. świetne nowości, też mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Lirene mają bardzo ładne zapachy :) Ten perłowy mus do ciała mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne nowości :) widziałam te paki na YT mega się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna, ale Lirene chyba testuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chętnie sama bym przetestowała ich nowości, choć nie koniecznie ten podkład :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...