5 czerwca 2016

Ulubieńcy maja ♥

Maj już za nami, co oznacza, że lato coraz bliżej! To moja ulubiona pora roku i po prostu nie mogę doczekać się gorących dni. Tymczasem, zapraszam was na ulubieńców maja - nie tylko kosmetycznych :-)


Właściwie kosmetyków w tym wydaniu ulubieńców znalazło się dość mało. Nie mogło zabraknąć mojego ukochanego olejku do demakijażu z Resibo oraz balsamu do ciała Mademoiselle Raspberry z Isany. O olejku więcej możecie poczytać tutaj, natomiast balsam pachnie obłędnie malinowo i jest lekki, szybko się wchłania - warto wypróbować!


Jeśli chodzi o jedzenie to do swojego codziennego jadłospisu włączyłam białko konopne ze sklepu Dr Pelc. Świetnie sprawdza się w koktajlach potreningowych! Na osłodę najlepsza jest oczywiście czekolada - moja ulubiona ostatnio to gorzka z Tesco Finest. Uzależniłam się też od wafli kukurydzianych - kasza jaglana i czarny pieprz Good Food. Idealna przekąska!

Do poczytania polecam Magazyn Vege - dużo ciekawych artykułów, nie tylko dla wegetarian! Kupuję co miesiąc i za każdym razem znajduję coś interesującego :-)


W moich ulubieńcach nie mogło zabraknąć również przepięknego naszyjnika Sotho. Uwielbiam minimalistyczną biżuterię, a z naszyjnikiem się nie rozstaję!

Zapraszam również na film, w którym opowiadam o wszystkich ulubieńcach :-)


A co wy szczególnie lubiliście w maju?

2 komentarze:

  1. Kurde, a ja mam białko konopne i (do tej pory) nie wiedziałam co z nim zrobić ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam balsam z Isany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...